فرماندار گچساران با بیان این‌که تمام پروژه‌ها گچساران فعال است توضیحاتی در خصوص تعطیلی پروژه تونل دیل داد.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴ 22 January 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روانبخش دهیم خوب در جلسه نشست هم اندیشی معتمدین و منتفذین بخش مرکزی گچساران اظهار کرد: هدف از برگزاری این جلسه استفاده از نظرات و دیدگاه‌های شما معتمدین و بزرگان روستاها می باشد.
 وی بیان کرد: تلاش شده تا مدیریت روستاها به دست دهیاران و اعضای شوراها سپرده شود زیرا آنها رابطه بین مردم و مسئولان هستند و ما به آنها اعتماد داریم حضور آنها معادل با حضور ما در منطقه می باشد.
 فرماندار گچساران تصریح کرد: از تمامی مشکلات روستاها جز به جز مطلع بوده و برای برطرف کردن آنها در حد توان تلاش می کنیم، هرچند بیشتر این مشکلات به سالهای دور و گذشته برمیگردد.
دهیم خوب عنوان کرد: ویژگی بارز امتیاز انقلاب اسلامی نسبت به دیگر انقلاب ها مردمی بودن آن می باشد، نقش مردم در رویداد انقلاب بسیار مشهود است، هر جا به مانع برخورد کردیم مردم حضور پیدا کرده و آن را برطرف کردند.
وی گفت: انجام خدمت برای مردم خود یک توفیق بزرگ محسوب می‌شود، همه خدمتگزاران باید قدردان این نعمت باشند و هیچ منتی بر روی مردم وجود ندارد بلکه مسئولان باید وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهند.
 فرماندار گچساران خاطرنشان‌کرد: جا دارد از شهروندان خوب این شهرستان در راستای امنیت گچساران تقدیر و تشکر کرد در شرایطی که دشمنان با اجرای نقشه اغتشاش ها سعی در برهم زدن آرامش شهرها می کردند گچساران با بصیرت مردمی و تلاش مسئولان از آرامش و امنیت خوبی برخوردار بوده و این امنیت پابرجاست.
 دیهیم خوب بیان کرد: مشکلات اقتصادی و بیکاری که در کشور وجود دارد، در گچساران نیز به چشم می‌خورد و متاسفانه آمار بیکاری این شهرستان با وجود شرکت نفت و پتروشیمی بالاست.
وی افزود: مهاجرت به این شهرستان به دلیل وجود پتروشیمی و شرکت نفت زیاد است، در حال حاضر نیز از اختلافات مرزی که در برخی از مشکلات مطرح شده به آن اشاره شد در چندین نقطه شهرستان بین استان و شهرستان های دیگر وجود دارد، اقدامات خوب و موثری در برطرف کردن آنها تاکنون صورت گرفته است.
 فرماندار گچساران ادامه داد: معتمدین در راستای وحدت تلاش کرده و اجازه ندهند تا دشمنان با نقش‌های خود بین طوایف اختلاف انداخته و تفرقه ایجاد کنند.
دیهیم خوب اضافه کرد: در حوزه درمانی نیز اقدامات بسیار خوبی با تلاش و پیگیری های استاندار و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس صورت گرفته ولی متاسفانه اطلاع رسانی آنها ضعیف بوده است که تلاش می شود خدمات نظام و مسئولان بهتر اطلاع رسانی شود.
 وی گفت: تمام پروژه ها گچساران فعال بوده و تنها دو پروژه تونل دیل و آبرسانی به دشت مور تعطیل است.
 دیهیم خوب افزود: تعطیلی پروژه تونل دیل از سال ۹۸ صورت گرفته و تلاش‌هایی برای فعال شدن آن از سوی استاندار و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس انجام شد، یکی از مشکلات مطرح شده در این پروژه وجود گاز در تونل بوده که هنوز به مکاتبات جواب قطعی داده نشده است، ولی از سوی کمیسیون عمرانی در سال جاری ۵۴۰ میلیارد ریال به این پروژه اختصاص داده شده است.
وی ادامه داد: ولی تا جواب قطعی برای این پروژه ارسال نشود آن را فعال نخواهند کرد.
فرماندار گچساران تصریح کرد: برخی از روستاها از کمبود اعتبارات گفتند ولی اعتبارات اختصاص داده شده به روستاها رضایت بخش بوده و کشوری می باشد اگر جایی کار نشده اعلام کنند تا پیگیری آن را انجام دهیم.
 دیهیم خوب عنوان کرد: در برخی از مناطق روستایی مشکل کمبود آب وجود دارد که این روستا ها در حد چند خانوار می باشند، در روستاهای گچساران مشکل برق وجود ندارد.
 وی افزود: با توجه به آمار بالا بودن خانوارهای ساکن در روستای بن پیر و بی بی حکیمه درخواست گاز کشی برای آنها داده شده که به زودی اجرا خواهد شد،اجرای خدمات بر مبنای عدالت است.
دیهیم خوب اضافه کرد: پمپ های تامین آب کشاورزی در حوزه امامزاده جعفر در حال تعمیر است اقدامات لازم از سوی شرکت آب منطقه‌ای پیگیری می‌شود در حوزه لیشتر نیز برای هر پمپاژ ۱۰ میلیارد ریال از حق آلایندگی کمک شده، واگذاری زمین روستاها با هماهنگی و دستور شورای روستاها انجام می شود.
دیهیم خوب خاطرنشان کرد: جذب نیرو در پتروشیمی که از سنوات سالهای گذشته صورت گرفته بود بیشتر غیر بومی بوده و در حال حاضر نیز این پروژه عظیم رو به اتمام است.
وی ادامه داد: پیگیر حل مشکلات مطرح شده از سوی شما معتمدین روستاها در حد توان هستیم. / فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار