جلسه شورای برنامه ریزی استان در حالی برگزار شد که در حاشیه این نشست یکی از مدیران تازه منصوب شده استان به اعضای شورا معرفی شد ضمن اینکه معاون امور عمرانی استاندار هم حلالیت طلبی کرد.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ 18 January 2023

جلسه شورای برنامه ریزی استان در حالی برگزار شد که در حاشیه این نشست مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق معرفی شد ضمن اینکه معاون امور عمرانی استاندار هم حلالیت طلبی کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیر عانل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان را به شورای اداری معرفی کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در حاشیه شورای برنامه ریزی استان، محد مرادی را به عنوان مدیر عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان به اعضای این شورا معرفی کرد.
احمدزاده گفت: آقای مرادی از نیرو‌های بسیار خوب در حوزه وزارت نیرو است که در این وزارتخانه تاکید زیادی بر شایستگی‌های وی شده بود.

معرفی یک مدیر جدید به شورای برنامه ریزی / حلالیت طلبی و خداحافظی معاون استاندار

وی ادامه داد: ضمن خیر مقدم به مدیر عامل جدید شرکت توزیع برق استان از وی می‌خواهیم که با توجه به مشکلات متعدد استان، نسبت به دریافت اعتبارات تلاش ویژه‌ای داشته باشد.
احمدزاده افزود: ما اکنون در بحث برق رسانی در مناطق مختلف استان از دیشموک تا مناطقی در چند کیلومتری مرکز استان، نیازمند تامین اعتبارات هستیم که باید مدیر عامل جدید همه تلاش خود را به کار گیرد.
وی گفت: با توجه به مشکلات موجود در شبکه توزیع برق استان و نیاز مبرم به اعتبارات، لازم است که وزارت نیرو از نیروی خود در استان حمایت کند.
احمدزادخ در پایان اظهار داشت: آقای معتمدی مدیر عامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان از نیرو‌های خوب و پای کار بود که برای وی آرزوی موفقیت در ادامه کار داریم و به مدیر عامل جدید هم خیر مقدم می‌گوییم.

حلالیت طلبی و خداحافظی معاون استاندار
در بخش دیگری از نشست شورای برنامه ریزی، کیامرث حاجی زاده طی سخنانی گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان می‌خواهم که نسبت به بیان عملکرد خدمات نظام برای رسانه‌ها اقدام کنند.
کیامرث حاجی زاده ضمن تمجید از عملکرد استاندار، افزود: در سفر اول رئیس جمهور در یک پیگیری مصرانه و بی سابقه اعتبارات متمم سفر از اعتبارات خود سفر بیشتر بوده است.

معرفی یک مدیر جدید به شورای برنامه ریزی / حلالیت طلبی و خداحافظی معاون استاندار

حاجی زاده ادامه داد: فقط در حوطه عمرانی و زیرساخت در حالی که اعتبارات سفر ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بود، اعتبارات سفر بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است این در حالی است که در حوزه‌های اقتصادی و بخش‌های دیگر هم اعتبارات متمم بسیار بیشتر از خود سفر بوده است.
وی گفت: گاهی بحث از تخصیص می‌شود که باید به این آمار توجه شود که در دو سال اخیر بیش از ۲ هزار میلیارد تومان تخصیص نقد داشته ایم که فقط ۷۰۰ میلیارد مربوط به راهداری بوده است.
حاجی زاده در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌ها گفت: برخی مدیران ریسک کردند پروژه‌های خود را به مناقصه برده اند، اما برخی دستگاه‌های دیگر هنوز این اقدام را انجام نداده اند.
وی افزود: بحث اعتبارات مانند قبل نیست و تخصیص‌ها به وزارتخانه‌ها اعلام شده است و مدیران استانی باید با تلاش و پیگیری این تخصیص‌ها را از وزارتخانه مربوطه پیگیری کنند.
وی با بی سابقه خواند اقدامات این دوسال در طول تاریخ استان افزود: در حوزه سدسازی، برخی از سد‌ها در حال آبگیری، برخی در حال تجهیز کارگاه، برخی مجوز زیست محیطی گرفته اند و برخی را هم استاندار در حال پیگیری است.
حاجی زاده در بخش پایانی سخنان خود ضمن تمجید از عملکرد استاندار گفت: با اجازه استاندار در این شورا اعلام می‌کنم که من از این مسئولیت در استان خداحافظی می‌کنم و اکنون هم به دلیل کمک به مسئولین استان در بحران‌های اخیر در خدمت شما هستم و از همین تریبون از همه مدیران اگر احیانا موجب آزردگی خاطر شده ام، طلب حلالیت دارم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
خدا نگهدارت خدا حافظ/ادمهای کارکن و تلاشکر و پاکدست باشه انشالا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار