واعظی زاده : در کنار این میز خدمت برنامه های فرهنگی از جمله جشن ، برگزاری مسابقات بازی های محلی ، تجلیل از پیشکسوتان و خانواده شهدا هم در دستور کار قرار گرفت .
کد خبر: ۱۰۸۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ 17 January 2023

یکی از اقداماتی موثر در خدمت رسانی کارگزاران نظام به مردم ، می تواند ارائه این خدمات در محل سکونت افراد باشد به گونه ای که نیازی به مراجعه ارباب رجوع به ادارات نیاشد که معمولا این خدمات یا به صورت سامانه ای و بر بستر دولت الکترونیک انجام می شود و یا اینکه میز خدمت دستگاه ها به مناطق محرومی که دسترسی کمتری به فضاهای الکتونیکی و مجازی دارند ، باشد .
روز گذشته با مدیریت اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، بسیاری از دستگاه های حمایتی ، خدمات رسان ، آموزشی ، فنی و حرفه ای و درمانی ، میز خدمتی در مجموعه روستاهای کوشک برگزار شد که با استقبال خوب مردم و حضور گسترده مسئولین ارشد استان همراه بود .

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، هدف از برگزاری این برنامه را رساندن خدمات به مناطق محروم عنوان کرد .
حمیدرضا واعظی زاده افزود : این برنامه همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان میز ارتباطات مردمی در قالب شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی و همچنین دستگاه هایی که می توانند خدمات رسانی به مردم داشته باشند از جمله حوزه های بهداشت و درمان که 10 خدمت را طراحی کردیم در منطقه کوشک شهرستان بویراحمد حاضر شدند .
واعظی زاده افزود : در این برنامه و فضای ایجاد شده مسئولین حاضر شدند و مردم مشکلات خود را مطرح کردند .
وی گفت : در کنار این میز خدمت برنامه های فرهنگی از جمله جشن ، برگزاری مسابقات بازی های محلی ، تجلیل از پیشکسوتان و خانواده شهدا هم در دستور کار قرار گرفت .
کار خوب فرهنگی در کوشک
در کنار برنامه میز خدمت دستگاه ها یک سری برنامه های بسیار خوب البته نادر فرهنگی در سفرهای شهرستانی مسئولین ، در محل این روستا برگزار شد که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت .
معاون اداره کل ورزش و جوانان که متولی برگزاری این بخش از برنامه حضور مسئولین در روستای کوشک بود به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : در راستای خدمات رسانی به مردم مناطق مختلف استان میز خدمت اداره کل ورزش و جوانان در منطقه کوشک ایجاد شد .
خوبی افزود : در کنار میز خدمت که تلاش شد مشکلات مراجعان حل شود ، یک سری برنامه های مفرح و شاد ورزش های بومی محلی را برگزار کردیم که در پایان به برندگان هم جوایزی اهدا شد .

گزارش میدانی تابناک کهگیلویه و بویراحمد نشان می دهد که شور و شعف و تحرک واقعی در میان مردم روستای کوشک بسیار خوب و رضایت بخش بود و به نظر می رسد جای خالی چنین برنامه های فرهنگی در سفرهای مسئولین بسیار به چشم می آید .

فیلم / نظر نماینده ولی فقیه در خصوص سفرهای استانی
در ادامه این برنامه از نماینده ولی فقیه در استان در خصوص سفر مسئولین به مناطق مختلف سوال شد که وی به این سوال پاسخ داد .

فیلم / مردم محلی سفر مسئولین را چگونه می بینند ؟
از آنجایی که این سفرها بر مبنای خدمات رسانی به مردم انجام می شود بی شک اولین قضاوت کنندگان خود مردم هستند که در این بین هم نظرات متفاوت است . معمولا عده ای این کارهای را نمایشی می دانند و به قول خودشان بازرگرمی ! اما عده ای هم از برگزاری این برنامه ها به شدت راضی هستند و همواره خواهان تکرار آن هستند .

زینبده نیست روستایی که ۷ شهید تقدیم انقلاب کرده فاقد مسجد باشد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در بخشی از سفر مسئولین خود را به منطقه کوشک رسانده بود تا از نزدیک مشکلات این منطقه را مورد بررسی قرار دهد ، بر رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم روستا تاکید کرد.
سید علی احمدزاده در مراسم جشنی که به عنوان یکی از اقدامات فرهنگی حاشیه میز خدمت به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) در روستای کوشک شهرستان بویراحمد برگزار شده بود با تبریک این روز فرخنده به مشکلات روستا اشاره کرد و گفت: انار محصول تولیدی منطقه کوشک است، اما طبق گفته اهالی بیشتر محصول به دلیل آفت از بین می‌رود که جهادکشاورزی مطالعه دقیقی انجام و علت این موضوع را ریشه‌یابی کند و اجازه ندهد محصول و دسترنج کشاورزان از بین برود.

گزارش تابناک از میز خدمت جهادی دستگاه ها در روستای کوشک / یک اقدام نادر فرهنگی در حاشیه سفر مسئولین به مناطق / مردم چه می گویند ؟ + فیلم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به وضع جاده‌های روستا گفت: شرایط برخی از جاده‌ها را از نزدیک دیدم و علی‌رغم اینکه برنامه‌ریزی کردیم سفری به شهرستان باشت داشته باشیم این برنامه را کنسل می‌کنیم و از جاده‌های دیگر روستا‌های کوشک بازدید می‌کنیم، مدیرکل راه و شهرسازی مامور است به وضع جاده‌ها رسیدگی کند.
وی با اشاره به اینکه مردم درخواست احداث دبیرستان را دارند از مدیرکل آموزش و پرورش خواست این موضوع را در دستور کار قرار داده و برای احداث دبیرستان برنامه‌ریزی کند.
دکتر احمدزاده با اشاره به طرح هادی که بنیاد مسکن در کوشک آغاز کرده، گفت: مدیرکل بنیاد مسکن فرد جهادی است از او می‌خواهیم کاری که در این منطقه آزاد آغاز کرده را به اتمام برساند.
وی در خصوص درخواست مردم از آب و فاضلاب بر خدمت‌رسانی بیشتر به مردم تاکید و عنوان کرد: آب و فاضلاب موظف است آب پایدار مردم را تامین کند البته ظاهرا مردم همکاری لازم با آب و فاضلاب برای نصب کنترل را ندارند که تقاضا می‌کنم همکاری کنید.
وی در خصوص نبود شبکه برق پایدار در کوشک گفت: جای تعجب است روستایی که در نزدیکی شهر یاسوج قرار دارد مشکل برق داشته باشد طوری که مردم حتی نمی‌توانند یخچال استفاده کنند از فرماندار بویراحمد درخواست می‌کنم به این موضوع رسیدگی کند و هر جایی که نیاز به اعتبار بود تامین اعتبار می‌کنیم.
دکتر احمدزاده بیان کرد: برخی از وعده‌هایی که به مردم دادیم در کوتاه‌ترین زمان عملیاتی می‌شود، اما برخی‌های دیگر زمان‌بر خواهند بود.
دکتر احمدزاده با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویر احمد روستا‌هایی داریم که شرایطی به مراتب بدتر از کوشک دارند عنوان کرد: روستایی با ۷۰ خانوار در استان است که از نعمت برق پایدار و جاده ایمن محروم بوده و روستا‌های دیگری مشابه این وجود دارد که برنامه ریزی کرده‌ایم از آن‌ها بازدید کنیم.
دکتر احمدزاده در خصوص درخواست مردم کوشک مبنی بر احداث مسجد و حسینیه گفت: با همکاری دفتر آستان قدس رضوی در استان و خیرین، کلنگ احداث مسجد در این منطقه زده می‌شود و ما هم در احداث این مسجد مشارکت می‌کنیم.
وی با بیان اینکه زینبده نیست روستایی که ۷ شهید تقدیم انقلاب کرده فاقد مسجد باشد خاطرنشان کرد: متولی احداث مسجد در این روستا، اداره‌کل تبلیغات اسلامی است.
گفتنی است استاندار کهگیلویه و بویراحمد سپس از تمامی جاده‌های روستای کوشک در منطقه بویراحمد بازدید و بر خدمت‌رسانی به مناطقی که در محدوده استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد است تاکید کرد.

گزارش تابناک از میز خدمت جهادی دستگاه ها در روستای کوشک / یک اقدام نادر فرهنگی در حاشیه سفر مسئولین به مناطق / مردم چه می گویند ؟ + فیلم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
احتمالا اقای موسوی نژاد درسال اینده از کوشک قصد داره کلندید بشه و ابراز اندام کنه قطعا یکی از نیر های ت‌انمند برای هیات رئیسه مجلسه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار