رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: زنگ پژوهش با هدف ترویج فرهنگ پژوهش در بین دانش آموزان و فرهنگیان در مدارس کهگیلویه وبویراحمد نواخته می شود.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱ 30 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسینعلی فاتحی با تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش گفت: زنگ هفته پژوهش در مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد روز شنبه 12آذرماه نواخته خواهد شد که مراسم نمادین آن با حضور مسئولان استانی وشهرستانی در دبیرستان دخترانه متوسطه اول تیزهوشان شهریاسوج برگزار می شود.

وی شعار هفته پژوهش امسال را پژوهش ،فناوری پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین عنوان کرد وگفت: تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر ، برگزاری نمایشگاه فعالیتهای پژوهشی دانش آموزان وفرهنگیان و معلمان پژوهنده از برنامه های هفته پژوهش در آموزش وپرورش است.

رئیس گروه تحقیق و پژوهش اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه افزود: هفته پژوهش فرصتی ویژه برای تقویت روحیه پژوهش در پژوهشگران فرهنگی و دانش آموزان است.

فاتحی در پایان گفت: موتور محرکه توسعه و پیشرفت همه جوامع پژوهش است و امروز نیازمند نگرش، دانش و مهارت پژوهشی در جامعه هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار