معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب رتبه نخست پروژه مهر آموزش وپرورش  شهرستان گچساران  در سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۹۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ 27 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد جمالی آرند در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از اعضای ستاد پروژه مهر آموزش وپرورش در شهرستانها ومناطق استان گفت: : بر اساس ارزیابی های به عمل آمده توسط کارشناسان در پروژه مهر امسال شهرستان گچساران رتبه اول و شهرستان لنده رتبه دوم استانی را کسب کرد.
وی افزود:  در بین مناطق آموزش وپرورش استان نیز آموزش وپرورش عشایر توانست مقام اول استانی را از آن خود کند.
 دبیر ستاد پروژه مهر آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با تقدیر از همه روسای آموزش وپرورش و مدیران و عوامل ستاد پروژه مهر گفت: پروژه مهر با هدف آماده سازی و مهیا نمودن امکانات و وسایل آموزشی، رفع نواقص و کمبود های موجود، ساماندهی مطلوب نیروی انسانی و فراهم آوردن فضاهای استاندارد آموزشی مسیر تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت را هموارتر سازد.

وی در پایان از همدلی و تلاش دلسوزانه همه عوامل پروژه مهر در همه شهرستانها ومناطق تقدیر کرد وگفت:  از روسای آموزش وپرورش شهرستانهای گچساران و لنده در بین شهرستانها و از آموزش وپرورش عشایر که بهترین عملکرد را در پروژه مهر استان بدست آوردند نیز تشکر ی کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار