نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیجیان و مردم تا پای جان از ارزش های اسلام و انقلاب دفاع می کنند و با وجود اغتشاش ها و تهدیدها در میدان ایستاده اند.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷ 26 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیت الله سید نصیر حسینی روز شنبه پنجم آذر ماه ۱۴۰۱ در تجمع بسیجیان شهر یاسوج به مناسبت پنجم آذر روز بسیج در مصلای این شهر افزود: جبهه آرایی های موجود در ناآرامی های اخیر همه از ناحیه دشمنان ایران اسلامی از جمله آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و آل سعود است که عده قلیلی در کشور فریب شان را خورده اند.
وی با بیان اینکه مردم و بسیجیان ما همچون کوه استوار در میدان ایستاده اند و دل ولی فقیه به این یاران با بصیرت است، اظهارکرد: سرپیچی از فرامین مقام معظم رهبری که فرمانش همچون فرمان رسول خدا واجب الاجراست، به مثابه ترک کردن میدان و حمایت از یزیدیان است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ارزش های ایران اسلامی مشخص است و دشمنان آن هم مشخص هستند دشمنانی که به اسلام و مکتب اهل بیت(ع) اعتقاد ندارند و فاسد و فاسق اند. راهبری این ملت شایسته سلطنت پهلوی نبود زیرا اختیار سرنوشت خوشان را نداشتند و اراده آنان دست بیگانگان بود اما امام به میدان آمد و انسان های بزرگ و برجسته ای امام را در مبارزه یاری کردند.
حسینی تصریح کرد: انقلاب اسلامی انقلاب دانشمندان، خردمندان و آگاهان است و این انقلاب در طول تاریخ بی نظیر بوده است. با حمایت شرق و غرب جنگ هشت ساله ای بر ما تحمیل شد به گونه ای که آمریکا حمایت مالی و اطلاعاتی کرد، فرانسه مدرن ترین هواپیماها را در اختیار صدام قرار داد و شوروی امکانات جنگی در اختیار آن ها گذاشت.
وی ادامه داد: در این شرایط پیروزی یک ملت موضوع معجزه آسایی است اما با دستان خالی ملت مقتدر ایران پیروزی را نصیب خود کرد.
به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر تمام مردم یک کشور بسیج شوند بدون شک بر دشمنان غلبه خواهند کرد بدون شک پیروزی در همه عرصه ها از آن ملت ایران خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار