گرد همایی بزرگ بسیجیان شهرستان گچساران از حوزه های مقاومت بسیج، گردان‌های بیت المقدس، الزهرا و گردان های امنیتی،کوثر در مصلی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴ 26 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حضور بسیجیانی از نسل‌های اول انقلاب در کنار نوجوانان بسیجی امروز، جلوه‌های زیبایی از اقتدار و شکوه بسیجان دراین شهرستان را به نمایش گذاشت.اجرای سرودها و شعارهای حماسی توسط بسیجیان محمودی، حجتی و حاجی زاده جلوه ای خاص به این مراسم بخشیده بود.

 

سرهنگ سید حمزه محقق زاده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در ادامه این آیین ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت:بسیج،یکی از میراث های حضرت امام خمینی(ره) است که با ظرفیت بالا و روحیه انقلابی که داشت، توانست جنگ ۸ ساله را با سربلندی پشت سر بگذارد.

 

وی افزود: در فتنه ها نیز بسیج با شایستگی هرچه تمام تر در وسط میدان حضور داشته و دارد و این موضوع به خوبی نشان می دهد که قدرت مقابله با دشمن انقلاب اسلامی با تقدیم هزاران هزار شهید بسیجی به دست آمده است.

 

وی بیان کرد: امام راحل فرمودند که بسیج  همچون درخت تنومندی است که جوانه زده و شکوفه خواهد داد و امروز این‌درخت تنومند در سرزمین های مختلف منطقه شکوفه زده و به بار نشسته است، امروز بسیج و نیروهای مسلح ما آنچنان آماده هستند که اگر دشمن حریم‌ مملکت ما را تهدید کند مقابل آنها کوتاه نخواهیم آمد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پایان نیز اظهار کرد: مهمترین ویژگی بسیج؛ همان بصیرت ، شجاعت و دشمن شناسی اوست و تا زمانی که روحیه بسیجی وجود دارد روز به روز در تقابل با دشمنان مستحکم ترخواهیم شد.

 

پخش سخنرانی مقام معظم رهبری به صورت ارتباط تصویری در محل مصلای گچساران  نیز بخش دیگری از این مراسم بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار