تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می‌دهد
بازدید روز گذشته معاون عمرانی، مدیران ارشد استان و نماینده شهرستان از گچساران بسیار مهم، قابل توجه و در واقع با برکت بود که البته انتظار می‌رود مصوبات و تاکیدات این سفر، اول با پیگیری‌های مستمر مدیران مربوطه و ثانیا عملیاتی شدن وعده‌های داده شده در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسند.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 26 November 2022

روز گذشته معاون امور عمرانی استاندار بازدیدی یک روزه از پروژه‌های مهم و زیرساختی شهرستان گچساران داشت که در این بازدید ، تصمیمات بسیار خوبی برای تحرک بیشتر و همچنین تخصیص اتبارات برای تکمیل و بهره برداری برخی پروژه‌ها گرفته شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در سفر یک روزه کیامرث حاجی زاده به شهرستان گچساران که وی را ۱۵ مدیر کل و همچنین نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی همراهی می‌کردند، پروژه‌های مهمی مورد بازدید قرار گرفتند که در صورت تکمیا و بهره برداری، تغییرات بسیار مهمی در وضعیت این شهرستان رخ می‌ده.
پروژه‌های مورد بازدید در حوزه‌های مختلف جاده، آب، کشاورزی، بهداشت و درمان، فرهنگی و ورزشی بود که عمده این پروژه‌ها فعال و برخی هم نیازمند تامین اعتبار برای فعال و یا تکمیل شدن بود.
در این بازدید برخی از پروژه‌ها که نیازمند تامین اعتبار بودند با بررسی‌های میدانی صورت گرفته و مشاهده وضعیت آن‌ها، با استفاده از ظرفیت اعتبارات با سرفصل‌های متفاوت که با پیشنهاد و تاکید مستقیم معاون عمرانی و تایید و توضیح رئیس سازمان مدیریت و همچنین استفاده از ظرفیت‌های اعتباری موجود نماینده، تامین اعتبار شده و تحرک و تکمیل در دستور کار قرار گرفت.
بازدید روز گذشته معاون عمرانی، مدیران و نماینده شهرستان از گچساران بسیار مهم، قابل توجه و در واقع با برکت بود که البته انتظار می‌رود مصوبات و تاکیدات این سفر، اول با پیگیری‌های مستمر مدیران مربوطه و ثانیا عملیاتی شدن وعده‌های داده شده در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسند.
فیلم / آنچه در سفر گچساران گذشت!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار