این بخشی از فرهنگ آنهاست. آنها مدام روی گوش داوران خط و و داور چهارم کار کردند و روی قضاوت آنها تاثیر گذاشتند. صحنه‌های زیادی وجود داشت که در تصاویر تلویزیونی ندیدیم. این فرهنگ آنهاست، آنها شما را از بازی خود خارج می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۷۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۵ 26 November 2022

یورگن کلینزمن در صحبت‌هایی بحث برانگیز عنوان کرد که بازیکنان ایرانی روی داور بازی تاثیر گذاشتند.
به گزارش دیلی میل، تیم ملی فوتبال ایران توانست با دو گل ولز را شکست دهد و امیدوار به صعود به دور بعد بماند. یورگن کلینزمن در ارزیابی خود از تیم ملی ایران و بازی این تیم با ولز به انتقاد از صحبت‌های مداوم کی‌روش و شاگردانش با داوری پرداخت و گفت: کارلوس واقعاً به خوبی با تیم ملی و فرهنگ ایران سازگار است، او در آمریکای جنوبی با کلمبیا شکست خورد و سپس نتوانست با مصر به جام جهانی صعود کند و درست قبل از جام جهانی با ایران به میدان آمد؛ جایی که قبلا مدت زیادی با این تیم کار کرده بود. این تصادفی نیست، این بخشی از فرهنگ آنهاست. آنها مدام روی گوش داوران خط و و داور چهارم کار کردند و روی قضاوت آنها تاثیر گذاشتند. صحنه‌های زیادی وجود داشت که در تصاویر تلویزیونی ندیدیم. این فرهنگ آنهاست، آنها شما را از بازی خود خارج می‌کنند.
کلینزمن سپس سخن بحث برانگیزی مطرح کرد. او گفت: نتیجه مسابقه با داوری دیگر می‌توانست متفاوت باشد. بازیکنان ایران پنج نفری دور داور بودند و این به سود ولز نبود.
ایران در بازی ابتدایی خود در جام جهانی با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل انگلیس شکست خورد اما با گل‌های روزبه چشمی و رامین رضاییان با پیروزی مقابل ولز به صعود از گروه امیدوار شد.
هواداران ایران امیدوارند که فرم خوب آنها قبل از رویارویی بسیار مهم مقابل آمریکا ادامه یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار