به ضرس قاطع می‌گویم که دکتر سید حمدالله خواهش نیک در طول ۲۹ سال خدمت صادقانه در آموزش و پرورش و بیش از ربع قرن در صدا و سیما تمام هم و غم و دغدغه اش تحصیل، تهذیب، آموزش، خبر و اطلاع رسانی بود و در جهت کیفیت هرچه بهتر تعلیم و تربیت و خدمت رسانی به مردم به معنای واقعی کلمه سنگ تمام گذاشت.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ 28 September 2022
یکی از فعالان فرهنگی و سیاسی ، طی یادداشتی خطاب به آموزش و پرورش و صدا و سیما ، پیشنهاد تشکیل دبیرخانه ای مشترک را داد .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در یادداشت سید حسین رهی آمده است :
به نام خدای مهرآفرین

پیشنهاد تشکیل دبیرخانه مشترک آموزش و پرورش و صدا و سیما با موضوع؛ مهر و خواهش نیک

در گردش ایام باز ماه مهر از راه رسید
ماهی سرشار از مهر و مهربانی
ماهی سرشار از عشق و دانایی
ماهی که همه جا و همگان بوی مهر و مهربانی می‌دهند
در هرچه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن آغاز سال تحصیلی وظایف و مسئولیت‌ها متفاوت و تعریف شده هستند از شخص مقام عالی وزارت گرفته تا مدیر یک مهد و دبستان (ابتدای آموزش) و سازمان مرکزی صدا و سیما تا مرکز استانی کهگیلویه و بویراحمد
شکی نیست که روابط عمومی‌ها بعنوان محور در سطح ادارات، سازمان‌ها و وزارت بیشترین نقش، تلاش و هماهنگی‌ها را در بازگشایی مهر بر عهده دارند.
زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک قریب به ۱۹ سال در سمت روابط عمومی و رئیس اداره روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد این مسئولیت خطیر را بر عهده داشت که در چندین مورد موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری در بازگشایی مدارس گردید .
مضاف بر اینکه در کسوت خبرنگاری در تهیه و گزارش خبر، اطلاع رسانی و هماهنگی در برنامه‌های مختلف صدا و سیما نیز به این مهم می‌پرداخت.
به ضرس قاطع می‌گویم که دکتر سید حمدالله خواهش نیک در طول ۲۹ سال خدمت صادقانه در آموزش و پرورش و بیش از ربع قرن در صدا و سیما تمام هم و غم و دغدغه اش تحصیل، تهذیب، آموزش، خبر و اطلاع رسانی بود و در جهت کیفیت هرچه بهتر تعلیم و تربیت و خدمت رسانی به مردم به معنای واقعی کلمه سنگ تمام گذاشت.
آن بزرگ مرد عرصه فرهنگ و رسانه در هجدهم آذرماه ۱۴۰۰ در هنگامه‌ی ماموریت بسیج سپاه پاسداران در جوار حرم رضوی جان را به جان آفرین تسلیم نمود و آسمانی شد.
یاد و نامش زنده و جاودان.
اما مهر امسال (۱۴۰۱) جای خالی آن سید عزیز و وارسته خالی، اما سبز هست
ضمن آرزوی سال نیکو و پربار و مملو از سلامتی و توفیق برای تمامی عوامل و کارکنان سازمان صدا و سیما و تمامی دانش آموزان، دانشجویان، معلمان، اساتید و همه دست اندرکاران آموزش و پرورش به ویژه وزیر محترم، مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، تمامی رؤسای ادارات تابعه، ستاد‌های بازگشایی مهر و روابط عمومی‌ها پیشنهاد می‌گردد.
دبیرخانه مشترک آموزش و پرورش و صدا و سیما با محوریت روابط عمومی‌ها تحت عنوان ""مهر و خواهش نیک"" تشکیل گردد و با فراخوان مقاله در خصوص خدمات، خاطرات و گرامیداشت یاد آن فقید سعید، بذل محبت و مساعدت نمایند.
هرگونه تصمیم گیری در خصوص دریافت مقالات و خاطرات، تهیه فیلم و کلیپ، کسب رتبه‌های برتر و چگونگی تدوین آن (کتابچه و یا نشریه‌ای ویژه)، از الطاف و بذل عنایات مدیران کل محترم آموزش و پرورش، صدا و سیما و اعضای دبیرخانه می‌باشد.
خانواده زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک عرض نموده و مزید توفیقات را برای تمامی دانش آموزان، دانشجویان، همکاران آن مرحوم و تمامی دست اندرکاران تعلیم و تربیت، از خداوند سبحان مسئلت دارد.
همچنین ضمن امتنان و سپاس فراوان و آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری برای همگان، با افتخار آماده هرگونه همکاری و پذیرش مسئولیت در دبیرخانه (بزرگداشت مهر و خواهش نیک) می‌باشد.
همچنین زمان اختتام، مراسم تجلیل در سالروز رحلت آن فقید سعید در سازمان آموزش و پرورش ساختمان زنده یاد خواهش نیک و یا صدا و سیما برگزار گردد
شرکت برای عموم با اولویت همکاران فرهنگی و رسانه‌ای باشد..
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار