تعدادی از پست های مدیریتی اما همچنان با مدیران سابق کار می کرد و هر چند گاها اعتراضاتی بود اما در برخی موارد ، اعتراضات چندان زیاد نبود و حتی شاید ادامه کار تعدادی از این مدیران چندان مورد نقد قرار نداشت . اما اخیرا اعلام شده که برخی تغییرات برای حوزه های مدیریتی در راه است .
کد خبر: ۱۰۶۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 25 September 2022
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، با گذشت بیش از یک سال از روی کار آمدن دولت رئیسی و به تبع آن آغاز تغییرات مدیریتی ، در کهگیلویه و بویراحمد برخی تغییرات صورت گرفت و پس از سپردن مسئولیت اجرایی ارشد استان به سید علی احمدزاده به عنوان استاندار ، یکی پس از دیگری ، تغییر مدیران ارشد دستگاه ها در دستور کار قرار گرفت و تقریبا تا مسئولین شهرستانی این تغییرات ادامه پیدا کرد .
تعدادی از پست های مدیریتی اما همچنان با مدیران سابق کار می کرد و هر چند گاها اعتراضاتی بود اما در برخی موارد ، اعتراضات چندان زیاد نبود و حتی شاید ادامه کار تعدادی از این مدیران چندان مورد نقد قرار نبود . اما اخیرا اعلام شده که برخی تغییرات برای حوزه های مدیریتی در راه است .
تغییر معاون عمرانی استاندار!
کیامرث حاجی زاده یکی از افرادی است که از دولت قبل در استانداری کهگیلویه و بویراحمد به عنوان معاون عمرانی استاندار مشغول کار است و تقریبا مقبول حوزه ارشد اجرایی بوده و چندان فشاری برای تغییر وجود نداشته است . اما اخیرا اعلام شده است که تغییر وی در دستور کار قراردارد !
گفته می شود کیامرث حاجی زاده خود استعفا داده است و احتمالا در جایی دیگر در خارج از استان ادامه فعالیت خواهد داشت و البته در خصوص جایگزین ، هنوز اعلام نشده است که چه کسی جایگزین وی خواهد شد.
در خصوص حاجی زاده هر چند برخی حوزه های سیاسی وجود داشت که مخالف حضور وی در استان بوده اند اما گفته می شود استاندار کهکلویه و بویراحمد خواستار ادامه کار معاون عمرانی بوده است . به هر جهت فعلا حاجی زاده قصد استعفا دارد و احتمالا وی در روزهای آینده از منصب خود کناره گیری خواهد کرد.
مدیر عامل آب و فاضلاب تغییر می کند؟
تغییر مدیر عامل آبفا یکی از تغییراتی است که احتمال آن بسیار زیاد و گویا طی روزهای اینده صورت خواهد گرفت .
برخه پس از دولت روحانی و حاکمیت دولت رئیسی در استان ، فارغ از عملکرد وی ،همواره مورد نقدهای سیاسی و قومیتی قرار داشته است و تلاش های زیادی برای کنار گذاشتن وی شده است .
نکته مهم در خصوص عدم تغییر برخه با وجود همه انتقادات به حمایت های گسترده معاون عمرانی از برخه برمی گردد که اجازه کنار گذاشتن وی را نمی داد . به نظر می رسد با استعفای حاجی زاده و فشارهای سنگین برخی گروه های سیاسی و قومیتی ، احتمالا طی روزهای اینده تغییر وی در دستور کار قرار خواهد گرفت .
تغییر در شرکت شهرک های صنعتی
اما تغییر مهم و حتمی دیگر مربوط به شرکت شهرک های صنعتی است که به نظر می رسد عدم تغییر مدیر عامل این شرکت یکی از عجیب ترین اتفاقات مدیریتی کارگزاران دولت رئیسی در استان بوده است .
طی یکی دو سال اخیر انتقادات زیادی از نوع مدیریت در شهرک های صنعتی شد اما گفته می شود با رایزنی های صورت گرفته ، مدیرعامل فعلی توانست خود را از ترکش تغییرات دور نگه دارد اما این روزها زمزمه بی تاثیر بودن رایزنی ها به گوش می رسد و احتمالا طی روزهای آینده مدیر عامل جدید شرکت شهرک های صنعتی معرفی خواهد شد .
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار