نماینده مردم ایلام در مجلس؛

بصیرت و در مسیر درخشان ولایت بودن رمز عبور از بحران اخیر خواهد بود

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی افزود : در شرایط کنونی، بصیرت و در مسیر درخشان ولایت بودن رمز عبور از بحران خواهد بود پس این اسم رمز را هرگز از خاطر نبریم.
کد خبر: ۱۰۶۹۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 24 September 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ سارا فلاحی اظهار کرد:  در پرونده مرحوم مهسا امینی نیز ضمن قدردانی از خانواده وی، که صف خود را از آشوبگران جدا کردند، تمام تلاش‌ها بر این مهم خواهد بود که با بررسی دقیق و کارشناسی پرونده فوت متوفی، حقوق وی و خانواده تضییع نشود.

وی گفت : قطعاً اعتراضات اخیر که در پی حادثه فوت مرحوم مهسا امینی رخ داد و در ادامه توسط آشوبگران و فتنه گرانی که هیچ گاه ایران را دوست نداشته‌اند و همیشه سر تبعیت شان در آخور دشمن خارجی بوده است به شورش‌های کور و مخرب تبدیل شد، نمونه‌ای واضح از تلاش دشمن برای اختلاف افکنی و صف بندی‌های جعلی و خونین میان ملت ما و تحریف فلسفه حرکات انتقادی جوانان این مرز و بوم است؛ تحریفی که چیزی جز تلاش مذبوحانه دشمن برای کلید زدن تجزیه این سرزمین تاریخی نیست.

فلاحی مطرح کرد : بدون تردید نخبگان ابزاری و فکری ما نیز مانند سایر کشورها در رابطه با چگونگی تدبیر مسائل مان، اتخاذ رویکردها و سیاستگذاری ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی با هم اختلاف نظرهای جدی دارند اما نخبگان و ملت ما هرگز بر سر اعتلای نام ایران، اهتزاز پرچم ملی و اعتقادات دینی و آیینی خود نه تنها با هم اختلاف نداشته‌اند بلکه این مقدسات هماره فصل مشترک افتخارآفرینی و غرور ما بوده‌اند.

وی ادامه داد : تاریخ این سرزمین نشان داده است جوانان دلاور این سرزمین هرگز اجازه نخواهند داد نمادهای قدرت ما در آتش کینه ورزی دشمن و بر بستر جهالت و فریب داخلی بسوزد. قطعاً هیچ ایرانی وطن پرستی با خشونت و برادرکشی و آشوب موافق نیست و کسانی که مسیر خشونت و سبعیت را برای اعلام سلایق و عقاید خود انتخاب می‌کنند نسبتی با مردم متمدن و عدالت خواه ما ندارند.

فلاحی خاطرنشان کرد : مجاهدت‌های نیروهای خدوم انتظامی و امنیتی که نقشی بی بدیل در ایجاد نظم و امنیت در سراسر این سرزمین دارند را ارج می نهیم و اجازه نمی‌دهیم نمادهای قدرت و اقتدار این ملت توسط دشمن ددمنش این ملت مورد اهانت قرار بگیرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار