تابناک کهگیلویه و بویراحمد گزارش می دهد
مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان ارشد معنوی، لشکری و کشوری استان در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹ 22 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم، نماینده، ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه فتح و استاندار به ایراد سخن پرداختند.
در ادامه این مراسم یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی، بسیج مردمی و ادارات و یگان‌های موتوری رژه خواهند رفت. 
 
رژه یگان های نمونه و بسیج مردمی
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۲۲:۴۶
انقلاب اسلامی موازنه دنیا را تغییر داد
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۹

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت : امروز جمهوری اسلامی مقتدرتر از گذشته در تحولات جهانی نقش آفرینی می کند و جبهه مقاومت مقتدرترین نیروی تصمیم گیرنده در دنیا است.

ویبا بیان اینکه هم اینک دولت جهادی وابسته به تفکر امام پای کار بوده و جهاد و شهادت مبنای این دولت است ، تصریح کرد: رویکرد دولت به مناطق کم برخوردار از جمله کهگیلویه و بویراحمد این استان را به کارگاه سازندگی تبدیل کرده است.

وی ابراز داشت: ۳۱شهریور ماه و هشت سال دفاع مقدس یادآوری حماسه ها و رشادت های ملت ایران است که با عزت مقابل دشمنان ایستادند.

احمدزاده عنوان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) موازنه دنیا را تغییر داد و تفکر جدیدی بر مبنای توحید و ارزش ها به دنیا ارایه داده است و باید با صیانت هر چه بیشتر از این تفکر در ترویج آن بیش از پیش کوشا باشیم .

هیچ اجباری برای اربعین نبود
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۴

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از سه میلیون نفر از مردم کشور از صمیم دل در اربعین حسینی حضور یافتند و هیچ اجبار و زوری در کار نبود.

 سردار حمید خرمدل در آیین رژه نیروهای مسلح استان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت : قدرت و تجهیزات نیروهای امنیتی و نظامی کشور همچون ابتدای انقلاب اسلامی نیست و در ابعاد مختلف پیشرفته شده است.

وی افزود: امروزه دشمن به بهانه های مختلف به دنبال تحریم و فشارهای ظالمانه بر سپاه است و نیروهای امنیتی و نظامی را مورد هجمه قرار داده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: ایران در دوران دفاع مقدس به دنبال جنگ نبود اما زمانی که دشمن حمله کرد، مردم برای دفاع از مرز و بوم شان به پا خاستند و این دفاع مقدس نامیده شد.

سردار خرمدل عنوان کرد: هدف رژیم بعث تصرف خاک ایران بود و تجهیزات شان چندین برابر کشور ما بود، با این وجود ملت ایران مقتدرانه پیروز شد.

وی ادامه داد: به اعتقاد ما استکبار در حال فروپاشی است لذا تمام توان خود را به کار گرفته اند که جمهوری اسلامی را ناامن کنند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: دشمن بداند که امروز ارتش ، سپاه ، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی در اوج توانمندی و اقتدار است.

سردار خرمدل افزود: تیپ ۴۸ سپاه فتح، نیروهای اتنظامی و امنیتی با جان دل از مرز و بوم ایران تا آخرین نفس پایداری خواهند کرد.

گزارش تصویری مراسم هفته دفاع مقدس
۱۴۰۱/۰۶/۳۱ - ۱۳:۳۶
برای دیدن در اندازه واقعی روی تصاویر کلیک کنید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار