آیت الله حسینی خطاب به مدیران :
نماینده، ولی فقیه در استان: در استان مشاهده می‌شود یک کار که اتفاقا قانونی هم هست بنابه همین دلیل کم کاری‌ها باید سال‌ها دوید تا انجام شود در حالی که باید کار‌ها روان انجام شود. ما میبینیم که استان‌های همجوار این کار‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ 21 September 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله سید نصیر حسینی در نشست شورای اداری با اشاره به برخی تجمعات اخیر در استان گفت: گاهی تجمعات ۱۰۰ یا بیشتر برگزار می‌شود که دشمن با بزرگ نمایی سعی بر موج سواری دارد و البته برخی احساس می‌کنند که خطر بزرگی نظام را تهدید می‌کند که در واقع اینگونه نیست و این تجمعات معدود در کنار حمایت گسترده مردمی از نظام چندان مهم نیست. البته باید نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام شود.
آیت الله حسینی در ادامه ضمن انتقاد از شیوه کار در استان افزود: گاهی احساس می‌شود که کند کار هستیم و وقتی پیگیری می‌کنیم، مدیران ترس از بازرسی را مطرح می‌کنند در حالی که واقعا اینگونه نیست و متاسفانه بسیاری از مشکلات زیرساختی ما به همین دلیل کم کاری است.
نماینده، ولی فقیه در استان ادامه داد: در استان مشاهده می‌شود یک کار که اتفاقا قانونی هم هست بنابه همین دلیل کم کاری‌ها باید سال‌ها دوید تا انجام شود در حالی که باید کار‌ها روان انجام شود. ما میبینیم که استان‌های همجوار این کار‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهند.
آیت الله حسینی در ادامه ضمن توصیه به تقوا، اظهار داشت: همه مدیران را به رعایت حلال و حرام و اجرای احکام الهی و اقامه نماز توصیه می‌کنم.
امام جمعه مرکز استان گفت: در شان مسئول نظام اسلامی نیست که احکام شرع اسلام را نداند. باید قران و توضیح المسائل برای رجوع در دسترس یک مدیر باشد.
وی ادامه داد: در بحث نماز، مدیران خود باید در بحث نماز پیشتاز باشند و حتما بدون ریا جلوتر از دیگر کارمندان به اقامه نماز در دستگاه خود بپردازند؛ و کارمندان باید درک کنند که مدیر مجموعه تقید به شرعیات دارد.
نماینده، ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود مدیران را به گذشت از اشتباه دیگران توصیه کرد و افزود: کظم غیظ برای یک مدیر بسیار ضروری است. باید کنترل رفتار و رعایت اخلاق در مواجهه با ارباب رجوع در دستور کار باشد.
آیت الله حسینی افزود: مسئول نظام اسلامی باید آمر به معروف و ناهی از منکر باشد و خود از ارتکاب به گناه پرهیز کند.
نماینده، ولی فقیه در استان در پایان گفت: همه ما در مقابل اسلام، احکام و شریعت اسلام مسئول هستیم و باید نسبت به اجرای این مسائل هم پاسخگو باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار