همزمان با هفته دفاع مقدس ۶۲ عنوان برنامه در شهرستان کهگیلویه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱ 20 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در جلسه ستاد بزرگداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی نسل های جدید با رشادتها و دلیری‌های رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس است.

سید علی‌اصغر پوربهشت، هفته دفاع مقدس را یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی و نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا دانست و افزود: هفته دفاع مقدس یهترین فرصت برای بازخوانی آرمان‌های رزمندگان اسلام و ترویج فرهنگ ایثار وشهادت است

سرهنگ پوربهشت با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن علیه اقشار مختلف جامعه خصوصا جوانان اضافه کرد: می‌طلبد در طول سال مناسبت‌های مربوط به هفته دفاع مقدس را را برای نسل جوان بازخوانی کنیم.

 

وی با اشاره ۶۲ عنوان برنامه پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس در شهرستان کهگیلویه  ادامه داد: دیدار رزمندگان با رهبر انقلاب به صورت ویدئو کنفرانس از مهم‌ترین این برنامه‌هاست و در این برنامه از ۴۰۰ رزمنده دفاع مقدس نیز تجلیل می‌شود.

پوربهشت اجرای صبحگاه مشترک، تجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت، غبارروبی قبور مطهر شهدا، رزمایش جهادی ادارات، میز خدمت در مصلای نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه، اعزام گروه‌های جهادی و پزشکی به مناطق کمتر برخوردار را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کهگیلویه اعلام کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس چندین یادواره شهدا از جمله یادواره یک بانوی شهیده برگزار می‌شود گفت: همراهی و همکاری همه دستگا‌ه‌ها برای هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس ضروری است.

سرهنگ پوربهشت نقش رزمندگان شهرستان کهگیلویه در زمان جنگ را یادآور شد و افزود: متاسفانه آنگونه که باید دلاورمردی‌های رزمندگان ما به تصویر کشیده نشده  و نیاز است این دلاوری‌های برای نسل جوان تشریح و بازخوانی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار