مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی : ویژه برنامه‌های دهه وقف از تاریخ دوم لغایت یازدهم مهرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۶۸۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۱ 19 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گفت : ویژه برنامه‌های دهه وقف از تاریخ دوم لغایت یازدهم مهرماه سال‌جاری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی افزود : دوم مهرماه اولین روز دهه وقف به نام وقف، نقش رسانه در توسعه موقوفات و تکریم واقفین نامگذاری شده است و در تقویم نیز به عنوان روز وقف ثبت شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : دومین روز دهه وقف به نام وقف، ترویج معارف قرآن، عترت و مهدویت نامگذاری شده است که همزمان با شهادت حضرت رسول‌صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم و شهادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام می‌باشد.

وی گفت : سومین روز دهه وقف به نام وقف، تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و چهارمین روز دهه وقف به نام وقف، امامزادگان، فرهنگ زیارت نامگذاری شده است که همزمان با سالروز شهادت امام رضا علیه السلام می‌باشد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی افزود : پنجمین روز دهه وقف به نام وقف، جهاد تبیین و نقش نظام اسلامی در صیانت از موقوفات نامگذاری شده است که همزمان با آغاز ماه ربیع الاول می‌باشد و ششمین روز دهه وقف به نام وقف، سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده نامگذاری شده است.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: هفتمین روز از دهه وقف برابر با هشتم مهرماه به عنوان وقف، نقش مردم در مدیریت و احیاء موقوفات و بقاع متبرکه و روز هشتم به نام وقف، خدمات بهداشتی درمانی و گسترش سلامت جامعه نامگذاری شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد : نهمین روز از دهه وقف به نام وقف، خدمات فرهنگی اجتماعی به جوامع بشری و روز دهم و آخر روز از دهه وقف به نام وقف، موسسات خیریه، توسعه مشارکت‌های مردمی نامگذاری شده است.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: ویژه برنامه‌های دهه وقف هر ساله از روز ۲۷ ماه صفر لغایت ششم ربیع الاول برگزار می‌شود.
اعلام روزشمار دهه وقف سال ۱۴۰۱ در استان کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار