گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد
یکی از نمونه های موفق در عمل به توصیه های اکید رهبری در وارد کردن جوانان به حوزه کاری و مسئولیت های اجتماعی ، توسط این روحانی خوش فکر صورت گرفته که اتفاقا موفقیت های خوبی در پای کار آوردن جوانان دارد .
کد خبر: ۱۰۶۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 14 August 2022

جوانی جمعیت در کنار فعال بودن آنان یکی از برگ های برنده ای است که یک جامعه می تواند داشته باشد و البته استفاده از پتانسیل نسل جوان می تواند یکی از بزرگترین توفیقات مسئولین باشد چیزی که متاسفانه در جامعه ما خصوصا در کهگیلویه و بویراحمد چندان جا افتاده نیست و معمولا در صورت تلاش برای استفاده با موانع بسیاری مواجه است .
روحانیت از جمله مواردی است که می تواند ظرفیت جوانگرایی در پذیرش مسئولیت های اجتماعی را نهادینه کند و یا به تعبیری جرقه اولیه کادرسازی برای پذیرش مسئولیت اجتماعی و حتی اجرایی را بزند چیزی که موفقیت آن بسته به میزان توان و سلیقه روحانیون دارد . ضمن اینکه باید به این نکته مهم هم توجه داشت ، برنامه ریزان در جبهه دشمنان نظام تلاش های زیادی را برای تقابل روحانیون و جوانان شروع کرده اند .
یکی از مجموعه های موفق در وارد کردن جوانان به حوزه کاری و مسئولیت های اجتماعی ، ستاد نماز جمعه شهرستان کهگیلویه (شهر دهدشت) است که موفقیت های خوبی در پای کار آوردن جوانان دارد .
اگر در روزهای جمعه سری به نماز جمعه دهدشت بزنید دو نکته بسیار چشمگیر است اولا حضور خوب و گسترده مردمی در نماز جمعه چیزی که در دیگر مناطق استان کمتر دیده می شود و دیگری حضور پررنگ جوانان در صفوف نماز و همچنین مدیریت کامل برگزاری نماز جمعه که نشان از برنامه ریزی امام جمعه این شهر و اعتماد کامل به آنان برای سپردن مسئولیت ها به آن ها است .
امام جمعه شهر دهدشت در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پاسخ به این سوال که دلیل حضور خوب جوانان در نماز جمعه و همچنین مدیریت خوب مناسبت های با محوریت دفتر امام جمعه چیست ؟ توضیحاتی داد .
البته حجت الاسلام وحدانی فر از عملکرد مسئولان در جوانگرایی و دادن مسئولیت به جوانان انتقاداتی هم داشت و معتقد بود مسئولان استان نمره قابل قبولی کسب نمی کنند .
وحدانی فر اینگونه انتقاد خود را توضیح می دهد که در بحث سپردن مسئولیت به جوانان اگر آنان تجربه سپردن مدیریت را ندارند اما می توانند به عنوان معاون دستگاه اجرایی به کار گرفته شوند.
توضیحات حجت الاسلام وحدانی فر را در کلیپ زیر ببینید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار