مسئول هیت ورزش های همگانی گچساران :طی چندین تماسی که در روز های اخیر با بنده گرفته شده فقط تاکید داشتن که این همایش نباید و نباید برگزار شود و من نمی دانم به چه گناهی اصرار به برگزار نشدن این همایش داشتند.
کد خبر: ۱۰۶۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵ 12 August 2022

 

به گزارش تابناک ،همایش دوچرخه سواری بانوان به مناسبت روز خبرنگار با وجود تمام ناملایمتی ها و کارشکنی ها ، با حضور بانوان خبرنگار در پارک بانوان شهر برگزار شد.
مسئول هیت ورزش های همگانی شهرستان گچساران در حاشیه این همایش گفت: خبرنگاران پل ارتباطی مردم و دولت هستند و امیدوارم قلم شماها در رأس درد و رنج های بانوان شهرم به تحریر در بیاید.
سینا کمائی با اشاره به حاشیه برگزاری همایش دوچرخه سواری برای بانوان خبرنگار افزود:این برنامه فقط برای تجلیل و قدردانی از بانوان خبرنگار تدارک دیده بودیم که متاسفانه بر خلاف کارشکنی های متعدد در روز های اخیر ،دیروز بدون اینکه من به عنوان برگزار کننده این برنامه و همایش کوچکترین اطلاعی داشته باشم اعلام کرده بودند که این برنامه لغو شد ه است.
وی اظهار داشت:طی چندین تماسی که در روز های اخیر با بنده گرفته شده فقط تاکید داشتن که این همایش نباید و نباید برگزار شود و من نمی دانم به چه گناهی اصرار به برگزار نشدن این همایش داشتند.
وی با اشاره به سابقه ورزشی خود در این شهرستان یادآور شد: من از سال ۱۳۷۵ با اولین سالن ورزشی بانوان در جاده پازنان شروع به فعالیت ورزشی کردم و امروز خوشبختانه ۲۷باشگاه بانوان در شهرستان گچساران فعال می باشد.
کمائی با بیان اینکه تاکنون چهار مقام آسیایی برای کشور کسب کرده ام بیان داشت: دغدغه من همیشه مشکلات زنان و جوانان شهرم بوده و نگران سرنوشت آنها هستم.
وی افزود: ما بانوان به جای اینکه مچ گیر هم بوده باید برای پیشرفت دست گیر هم باشیم چرا که وقتی یک بانو در ورزش بدرخشد انگار تمام بانوان موفق بودند.
کمایی با بیان اینکه اگر می خواهیم جامعه بانشاطی داشته باشیم باید مادران خانواده شاد و بانشاط باشند گفت: شعار ما باید این باشد که بانوان باید شاد باشند و هدف ما در ورزش هم شاد کردن بانوان جامعه و شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار