مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اهداء گل از نفر اول کنکور تجربی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ 03 August 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسنعلی عزت‌خواه به همراه معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی، مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد، رئیس اداره استعداد‌های درخشان و مدیر دبیرستان تیزهوشان یاسوج با حضور در منزل خانم فرناز حسن زاده رتبه اول کنکور تجربی با اهداء گل از او تقدیر و تشکر کرد.
حسنعلی عزت‌خواه در این دیدار صمیمانه ضمن تسلیت ایام محرم با یادآوری این نکته که در موفقیت یک انسان در سنین دانش آموزی عوامل عینی و ذهنی مختلفی تاثیر دارند بر نقش اراده و پشتکار فرد تاکید کرد و گفت:هرچند از تاثیر خانواده و گستره وسیعی از اطرافیان مانند گروه دوستان، معلمان، محیط آموزشی و مدرسه نمی‌توان به سادگی گذشت، اما خود فرد و میزان پشتکارش در دستیابی به هدف از همه عواملی که به آن‌ها اشاره شد مهمتر است.
وی خانواده و مدرسه را دو نهاد مهم در شکل گیری و جهت دهی به حرکت سازنده دانش آموزان دانست و افزود: خانه و مدرسه باید از بعد روش‌ها و تفکرات همسوی یکدیگر باشند چرا که دانش آموزان زمانی می‌توانند مسیری مناسب و ثمربخش را طی کنند که قرار گرفتن آن‌ها در محیط خانه و مدرسه برای رسیدن به یک هدف باشد.
عزت خواه بر علم آموزی دانش آموزان همراه با تربیت دینی اسلامی تاکید کرد و گفت:آن‌ها علاوه بر علم آموزی و تخصص باید اخلاق مداری را سر لوحه کار خود قرار دهند که خانم حسن زاده به تنهایی خود گواه این مدعاست.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه گفت: محرومیت‌ها محدودیت نیست و خانم فرناز حسن زاده با کسب این رتبه در عرصه ملی نشان داد که دانش آموزان این دیار مستعد هستند و با توکل به خدا قله‌های علمی را فتح خواهند کرد.
وی با بیان اینکه رفتار، پوشش و عملکرد خانم حسن زاده برای دانش آموزان الگوست گفت: پیروی از پیام آور و روایت‌گر عاشورا حضرت زینب (س) و توجه به مقوله حجاب و عفاف بر برای دختران ما بسیار مهم است که قطعا سرلوحه نخبگان ما قرار خواهد گرفت.
عزت خواه، خطاب به نخبه کهگیلویه و بویر احمدی گفت: امیدوارم که شما زینب‌وار سفیر بسیار خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه‌های بزرگ ایران باشید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه همه ما مدیون ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید و ۴۵۰۰ معلم شهید هستیم یادآور شد: همچنین مدیون مدیران و معلمانی هستیم که با تلاش و ایثار و با تعلیم و تربیت صحیح فرزندان نخبه و متعهدی همچون فرناز حسن زاده را تربیت کردند تا همه به وجود او افتخار کنیم.
وی درپایان با تبریک این موفقیت ارزشمند به خانواده حسن زاده گفت: جای بسی خوشحالی است که در استانی مثل کهگیلویه و بویراحمد چنین افراد نخبه‌ای افتخار آفرینی می‌کنند همه جوانان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد باید فرناز حسن زاده را الگوی خود قرار دهند.
مدیر مدرسه تیزهوشان یاسوج نیز گفت: فرناز حسن زاده از پایه دهم جز دانش آموزان برتر مدرسه تیزهوشان بود و در مسابقات فرهنگی هنری ورزشی رتبه‌های برتر را کسب می‌کرد.
سوسن مدحتی افزود: خانم حسن زاده در همه جا خودش را ثابت کرد و بالاترین معدل مدرسه را داشت.
پدر فرناز حسن زاده نیز با بیان اینکه دخترم طی ۳ سال اخیر از تمامی تفریحات و اوقات فراغت خودش برای آماده سازی بیش از پیش خود برای شرکت در کنکور امسال گذشته است گفت:چیزی که باعث شد دخترم این رتبه را کسب کند معنویات، اراده و ایمان قوی او بود.
وی افزود: کسب رتبه برتر دخترم در رشته تجربی کنکور سراسری امسال نتیجه تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی در سه سال اخیر خودش بود.
وی گفت؛ اوقات فراغت ایشان در تپه نور شهدا بود و به معنویات و نماز اول وقت توجه خاصی داشت.
آقای حسن زاده با صداقت و بدون ریا می‌گوید؛ ممکن است که گاهی اوقات من نماز اول وقت را فراموش کرده باشم، اما فرناز از هنگامی که به سن تکلیف رسیده تاکنون نماز را از دست نداده است.
خانم فرناز حسن زاده رتبه برترکنکور تجربی در این دیدار گفت:کنکور و کسب رتبه اول به هوش بالا نیاز ندارد بلکه یک فرد با هوش متوسط می‌تواند با سختکوشی و هدف‌گذاری به نتیجه برسد.
وی افزود: برای کسب یک نتیجه به طور حتم باید خانواده کمک کند و آرامش را ایجاد کنند و من از این بابت از خانواده‌ام تشکر می‌کنم که چنین فضای پر از آرامش را برایم فراهم کردند.
حسن زاده، توکل به خدا و ایمان به هدف را در موفقیت خویش موثر دانست و از تلاش‌های دلسوزانه معلمان خویش تقدیر کرد.
فرناز حسن زاده، حضور مدیرکل و معاونین آموزش وپرورش استان در منزل را دلگرم کننده دانست و از حضور آنان تقدیر و تشکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار