ستاد فرمان امام از ۶۰ واحد تولیدی در کهگیلویه و بویراحمد حمایت می کند.
کد خبر: ۱۰۵۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ 01 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)  از ایجاد ۴۸۴۸ طرح اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: این طرح‌ها متناسب با زیست بوم، ظرفیت و تقویت اشتغال در روستا‌ها اجرا می شود .

شایان نادری افزود: ستاد فرمان امام تاکنون از ۲۲ واحد تولیدی، ۱۰ طرح گلخانه ای، ۲ طرح پرورش ماهی، یک کارخانه آب معدنی و یک شرکت دانش بنیان با اشتغال ۴۸۴۸ و اعتبار دویست میلیار تومان حمایت کرده است.

نادری از حمایت ستاد فرمان امام از ۶۰ واحد تولیدی استان در امسال خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام تا کنون در ساخت ۲۷۲ باب کلاس مشارکت داشته و با همکاری آبفا در قالب ۴۰ طرح آبرسانی مشکل ۱۷۲ روستای استان حل شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال ۳۶ مدرسه کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز در استان حذف شد عنوان کرد: با هماهنگی با راهداری استان ،اجرای ۱۵ طرح  راه روستایی در دستور کار قرار می گیرد.

نادری شهرستان‌های بهمئی و مارگون را پایلوت‌های پیشرفت منطقه‌ای این ستاد در استان معرفی کرد و ابراز داشت: با حضور مردم، گروه‌های جهادی در این مناطق خدمات بهداشتی سلامت، آبرسانی، محرومیت زدایی و توسعه فرهنگی انجام می شود. 

وی همچنین از خدمات دهی قرارگاه توانمند سازی این ستاد در ۵ منطقه از استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: با کمک دستگاه‌های اجرایی، قرار گاه توانمند سازی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در شهرک امام حسین (ع) یاسوج، مادوان سفلی در شهرستان بویراحمد، ۲ محله گلزار و لبنان در گچساران و محله گلزار دهدشت خدمات رسانی در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار