سید رضا آذرشب کشتی گیر نوجوان دهدشتی و عضو تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات آسیایی که در کشور قرقیزستان برگزار شده بود موفق به کسب مقام نایب قهرمانی در این دوره از مسابقات شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ 24 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه به منظور تجلیل و قدردانی از این ورزشکار قهرمان در منزل وی حضور یافت.

هاشمی پور در این دیدار کسب مقام نایب قهرمانی آسیا را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: 

از افتخار آفرینی ورزشکاران دیارم بسیار خوشحالم و کسب مقام نایب قهرمانی آسیا را به حضور فرزند عزیزم سید رضا آذرشب و خانواده محترمش ، مربی زحمتکش او جناب آقای سجاد جوشن، جامعه ورزش به ویژه رشته کشتی، مردم شریف استان خاصه شهرستان کهگیلویه تبریک عرض می نمایم.

هاشمی پور توجه به توسعه ورزش در جهت کشف و بروز استعدادهای متعدد کهگیلویه بزرگ در تمامی رشته ها را ضروری دانست و گفت: ورزشکار نیازمند حمایت است و آماده سازی امکانات اولیه کمترین توقع او از مسئولان است که خوشبختانه رضا آذرشب ها با خودباوری، ممارست و اراده ای قوی بر مشکلات فائق می آیند و با کسب عناوین قهرمانی موجبات خوشحالی مردم را فراهم می آورند.

هاشمی پور ضمن آرزوی کسب مدال های آسیایی و جهانی خطاب به سید رضا آذرشب گفت: بی شک، دعای پدر و مادر، سایر مردم و لطف پروردگار در کسب این موفقیت بزرگ دخیل بوده است که انتظار می رود قدردان این موهبت عظیم باشید.

خانواده سید رضا آذرشب در پایان این دیدار صمیمی ضمن ابراز خوشحالی و عرض خیرمقدم از حضور و توجه چندباره سردار عدل هاشمی پور نسبت به این قهرمان کشتی تشکر و قدردانی نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار