به گفته استاندار کهگیلویه و بویراحمد حدود ۷۰ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در اربعین امسال به کربلا اعزام می شوند.
کد خبر: ۱۰۵۲۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۴ 24 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در نشست ستاد استانی اربعین گفت: برای اینکه بتوانیم به بهترین شکل ممکن به زوار امام حسین (ع) خدمت کنیم باید برنامه‌ریزی منسجمی صورت گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به نیازمندی‌های کاروان‌های استان در اربعین اشاره کرد و افزود: لیست نیازمندی‌های کاروان‌ها استان برای تهیه مایحتاج آن‌ها احصاء شود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی می‌شود بعد از دو سال بیماری کرونا ۶ میلیون ایرانی در همایش بزرگ اربعین حسینی شرکت کنند، گفت: در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برای اعزام حدود ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر برنامه‌ریزی شود.

احمدزاده با بیان اینکه برای اعزام زوار استان به اربعین همه توان استان پای کار بیاید، گفت: به همین منظور ستادی در استانداری تشکیل خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه قول می‌دهم همه توان دستگاه‌های اجرایی، توان مالی و همه ظرفیت برای خدمت‌رسانی به زوار پای کار بیاید، افزود: گچساران محل عبور کاروان کربلا است به همین منظور ۵ میلیارد تومان از متمم سفر رئیس جمهور برای استقرار موکب‌ها در گچساران در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: مبلغی برای اسکان زوار در زائرسرای استان در شلمچه دیده شده و تلاش می‌شود که بخشی از کار این زائر سرا تا زمان اربعین انجام شود.

احمدزاده ضمن قدردانی از همه دستگاه‌های استانی که در همایش عظیم اربعین مشارکت دارند بر مراقبت از کاروان‌های اعزامی از استان به کربلا تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار