مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردمی سازی فعالیت ها از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۵۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲ 23 June 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت الاسلام سید رضا افتخاری در نشست خبری افزود: مردم محور سازی فعالیت‌ها موفقیت‌ها را رقم می‌زند و حرکت بر این محور ضروری است.
افتخاری با بیان اینکه تبیین، راهبری، هماهنگ سازی و پشتیبانی از جمله وظایف سازمان تبلیغات است، عنوان داشت: سیاست اصلی ما حضور مردم در عرصه تبلیغ است.
وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال غالب سازی فرهنگ خود هستند، اظهار داشت: هدفگذاری های مردم محور برای تحقق اهداف اجرایی شده و بهبود شرایط تبیین نیز انجام شده است.
افتخاری با اشاره به اینکه کشور ظرفیت‌های مهمی برای رشد دارد، ابراز داشت: مخالفان ما به دنبال از میدان به در کردن ما از این ریل رشد و توسعه است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر تقویت روحیه علوی در استان، اظهار داشت: باید از این پتانسیل‌ها به نحو مطلوبی استفاده کرد.
وی با اشاره به رشد ۷۰ درصدی روحانیون مستقر در مناطق خاص، ابراز داشت: مناطق با محرومیت شدید نیز در قالب این مهم پوشش داده شدند.
افتخاری با بیان اینکه در دو سال اخیر افزایش چهار برابری بودجه عمرانی ابلاغی را داریم. عنوان داشت: در این محور رشد خوبی شکل گرفته است.
مدیرکل تبلیغات استان از فعالیت ۱٠٠٠ خانه قرآنی و فعالیت ۵٠٠ مربی خبر داد و اظهار کرد: ۱۶ مؤسسه قرآنی در استان فعال بوده و شش مؤسسه قرآنی در استان ایجاد خواهد شد.
افتخاری برگزاری محافل انس با قرآن و فعالیت‌های محله محور را از دیگر اقدامات اجرایی شده دانست.
افتخاری از برگزاری هفتاد جلسه محفل قرآنی با حضور چهار قاری کشوری و با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و عنوان داشت: همچنین آموزش رشته‌های مختلف قرائت با حضور استاد برجسته کشوری انجام شد.
وی افزود: شناسایی استعدادهای نوجوان و جوان در محور قرائت نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی شده است.
افتخاری همچنین برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی قرآنی را از فعالیت‌های محقق شده دانست و گفت: دوره‌های ضمن خدمت نیز در مناطق مختلف استان برگزار شد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به فعالیت بیش از ۷۰۰ هیأت مذهبی در استان، عنوان داشت: حمایت‌های مختلف در این راستا شکل گرفته است.
افتخاری با تاکید بر اینکه در نگاه مدیریت جدید از ظرفیت بانوان برای جنبه‌های تبلیغی استفاده می‌شود، خاطرنشان کرد: در استان نیز از توانایی‌های بانوان در برنامه‌های مختلف تبلیغی_ تبیینی استفاده می‌شود.
وی افزود: حرف آورد، طرح دختران حاج قاسم، طرح ۱۴۴٠ از جمله برنامه‌های با محوریت بانوان است.
افتخاری تقویت روحیه دینی_ انقلابی را از راهبردهای سازمان تبلیغات اسلامی استان دانست و گفت: در سطح ملی نیز تبیین محور فعالیت ما خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار