پیرو حضور رییس کل بنیاد مستضعفان کشور و مدیر عامل بنیاد علوی در شهرستان لنده و مساعدت ایشان در تزریق اعتبارات لازم به پروژه های مختلف و الزام در تکمیل تمامی پروژه هایی که در دستور کار بنیاد قرار دارند، با پیگیری و ورود نهاد آبادانی و پیشرفت لنده، با حضور نمایندگان شرکت های اسکان، دی و پیمانکار و مشاوران پروژه لنده-دهدشت"پاتاوه پس از بازدید میدانی، جلسه ای در محل دفتر نهاد لنده با هدف تسریع در عملیات اجرایی آن برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۲ 21 June 2022

با پیگیری و ورود نهاد آبادانی و پیشرفت لنده، با حضور نمایندگان شرکت های اسکان، دی و پیمانکار و مشاوران پروژه پس از بازدید میدانی، جلسه ای در محل دفتر نهاد لنده برگزار شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ راه ارتباطی لنده و اتصال آن به دهدشت و مسیر دهدشت-پاتاوه از جمله ی مهمترین مطالبات مردم لنده است که بنیاد علوی به عنوان مجری محرومیت زدایی این شهرستان بخشی از این جاده را تامین اعتبار کرده است .

بنابراین گزارش امروز پس از بازدید میدانی از این پروژه مهم شهرستان لنده، مسئولین و شرکت های مربوطه نشستی برگزار تا تلاش شود به عملیات اجرایی این پروژه سرعت داده شود.

در این نشست مقرر گردید رفع معارضات باغات در مسیر تا اول مرداد ماه صورت بگیرد.

۱.۴ کیلومتر فاز اول این پروژه با شش دهانه پل تا نیمه دو مرداد ماه تکمیل گردد و صورت وضعیت و تزریق اعتبارات بموقع صورت گیرد.
فاز دوم پروژه به طول ۲.۲ نیز از اول مرداد ماه کار ابنیه و خاکبرداری و ... شروع گردد.
پیش بینی می گردد این پروژه تا آبان ماه به پیشرفت ۷۵ درصد برسد.

نشست بررسی و تسریع در عملیات اجرایی پروژه لنده-دهدشت

نشست بررسی و تسریع در عملیات اجرایی پروژه لنده-دهدشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار