مديرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی نایب قهرمانی دانش آموز هم استانی در مسابقات کشتی فرنگی آسیا را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۵۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴ 22 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل آموزش و پرورش استان با صدور پیامی کسب مدال خوشرنگ و با ارزشمند نقره توسط دانش آموز هم استانی در مسابقات کشتی فرنگی آسیایی بیشکک قرقیزستان را تبریک گفت.

متن پیام حسنعلی عزت‌خواه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

نایب قهرمانی غرور آفرین دلاور مرد کشتی ایران اسلامی، پهلوان دهدشتی ،سید رضا آذر شب در مسابقات تیم ملی کشتی ایران در مسابقات آسیایی بیشکک قرقیزستان جای بسی افتخار و شادباش دارد.
حلاوت رشادت و افتخار آفرینی این یَل کشتی ایران، کام هموطنان عزیز، مردم فهیم و ورزش دوست استان کهگیلویه و بویراحمد را شیرین کرد. 
بی شک این مهم، در سایه توجهات حضرت باری تعالی، برنامه ریزی و مدیریت توانمند ورزش کشور و استان و زحمات و تلاش های فدراسیون و هیات کشتی استان، کادر فنی، مربیان، ورزشکاران و خانواده های گرانقدر این عزیز میسر شد.
امید است در ادامه این افتخار آفرینی ها، شاهد به اهتزاز در آمدن پرچم و ترنم دلنواز سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در آوردگاه های مهم دیگر توسط ورزشکاران دانش آموز هم استانی باشیم.

حسنعلی عزت خواه
مديرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار