معتمدی زاده:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در کابلی کردن شبکه های سیمی برق این استان خبرداد و اظهارداشت: براساس آخرین نمودار ارائه شده از شرکت توانیر، شرکت توزیع نیروی برق این استان از شرکت های پیش رو در اجرای پروژ های سیمی به کابلی است.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ 20 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، "جمال معتمدی زاده" در حاشیه بازدید از اجرای پروژه سیمی به کابلی یکی از محلات شهر یاسوج گفت:  براساس در سال گذشته، یکی از برنامه های اولویت دار شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شبکه های سیمی برق به کابلی در حجمی بیش از 400 کیلومتر بود.

 

 

وی با بیان اینکه با پیگیری های فراوانی که صورت گرفت در سال گذشته بیش از 650 کیلومتر از شبکه های سیمی برق در استان کهگیلویه و بویراحمد کابلی شد و این میزان بیشتر از تعهدات سازمانی بوده است، خاطرنشان کرد: برای تبدیل شبکه های فشار ضعیف سیمی به کابلی در پارسال، اعتباری حدود ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کابلی شدن شبکه های توزیع برق 250 روستا و 17 شهر این استان در سال گذشته، یادآورشد: شبکه های برق فشار ضعیف تمام روستاهای این استان امسال کابلی می شود.

 

 

معتمدی زاده  گفت: مجموع شبکه های سیمی برق در استان کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۶۰۰ کیلومتر می رسد که بنا داریم امسال با بهره گیری از همه ظرفیت ها، تمامی شبکه های سیمی برق فشار ضعیف را به کابلی تبدیل کنیم.

 

 

وی اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این پروژه مهم و حیاتی شبکه های توزیع نیروی برق این استان را بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: کاهش افت ولتاژ، جلوگیری از سرقت های احتمالی ، کاهش نوسانات و ناپایداری ها، تامین برق پایدار، مدیریت مصرف و ارتقای سطح رضایتمندی مشترکین برق از مهمترین مزایای تبدیل شبکه سیمی برق به کابلی است.

 

 

مدیرعامل مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: استان های یزد ، فارس ، کهگیلویه و بویراحمد ، ایلام ، شمال تهران و شهر اهواز براساس ارزیابی های شرکت توانیر، در فروردین ماه امسال نیز استان های پیش رو در اجرای پروژه سیمی به کابلی بودند.

 

 

وی، تعداد مشترکین برق در این استان را حدود ۲۸۰ هزار مشترک عنوان و اظهارداشت: حدود ۶۰ هزار مشترک از این تعداد را مشترکین روستایی تشکیل می دهند.

 

 

معتمدی زاده گفت: ۲۱۰ هزار اشتراک برق در این استان را مشترکین خانگی شامل می شوند که انتظار داریم امسال در مدیریت مصرف برق نهایت همکاری را با شرکت توزیع نیروی برق داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار