به همت بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها ۹ سری جهیزیه برای زوج‌های نیازمند تامین شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴ 19 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه سرفاریاب گفت: از مسائل و معضلات جدی جامعه امروز، تجملات و رسم و رسومات سنگینی مانند مهریه و جهیزیه های سنگین و جشن های عروسی پرهزینه است که برخی از خانواده ها تدارک می بینند.

حجت الاسلام زارعی پور با قدردانی از تلاش های بانیان بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در بخش سرفاریاب حمایت و همکاری با مؤسسات خیریه و نیکوکاری برای یاری رساندن به ایتام و نیازمندان به ویژه نوعروسان که موجب خوشحالی و دلگرمی آنان می شود را کاری با ارزش و دارای ثواب دنیوی و اخروی عنوان کرد.

مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها در سرفاریاب نیز در این برنامه از اهداء ۹ سری جهیزیه به ۹ زوج جوان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این جهیزیه ها ۹۰۰ میلیون ریال بوده که شامل اجاق گاز، کولر، فرش، پتو، بخاری و سرویس آشپزخانه است.

خانم دیرباز افزود: از سال تأسیس این نهاد در سرفاریاب ( سال ۱۳۹۸ ) تاکنون، خدماتی از جمله اهداء بیش از ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند، توزیع بسته های معیشتی، تهیه ویلچر برای معلولان و پرداخت کمک هزینه درمان برای بیماران سرطانی در این بخش ارائه شده است.

وی اضافه کرد: شعبه بنیاد آبشار عاطفه ها تاکنون ۱۶۰ فقره پرونده مربوط به فرزندان ایتام و بی سرپرست، بدسرپرست‌، از کار افتاده، صعب‌العلاج، مطلقه، زندانی و معلول را تشکیل داده و با جمع آوری کمک های مردمی، آنان را مورد حمایت مادی و معنوی قرار می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار