به منظور کمک به حوزه اشتغال و تولید بدهی بیمه ای هزار کارفرما در شهرستان بویراحمد در سال گذشته تقسیط شد.
کد خبر: ۱۰۵۱۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱ 19 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تامین اجتماعی در دیدار با فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: به منظور حمایت از تولید ملی و در راستای رضایت مندی و همکاری با کارفرمایان، بدهی بیمه ای کارفرمایانی که حق بیمه کارکنان خود را به موقع پرداخت نکرده بودند تقسیط شد تا شرایط برای ادامه فعالیت تولیدی کارگاه ها فراهم شود.

 

رسول چراغ سحر افزود: نگاه سازمان تامین اجتماعی به کارفرمایان، نگاه تعاملی و هدف سازمان، حمایت از کارفرمایان به منظور حفظ و افزایش اشتغال و تولید است.

 

وی ادامه داد: با وجود افزایش هزینه های سازمان و کاهش منابع آن، برخی از دستگاه های اجرایی از پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی بابت حق بیمه کارکنان و طرح های عمرانی خویش، خودداری می کنند و این موضوع ارایه خدمات به جامعه تحت پوشش و پرداخت حقوق ماهانه مستمری بگیران را با مشکل روبه رو می کند.

 

چراغ سحر با اشاره به تلاش سازمان تامین اجتماعی برای گسترش چتر بیمه ای و فراهم کردن زمینه لازم به منظور پوشش حداکثری بیمه همگانی اضافه کرد: در حال حاضر شرایط برای شمول بیمه به گروه های مختلف از جمله زنان خانه دار و دختران، دانشجویان و صاحبان مشاغل آزاد فراهم است و این افراد می توانند بدون مراجعه به شعب سازمان و به صورت غیرحضوری خود را بیمه و از مزایای آن استفاده کنند.

 

فرماندار شهرستان بویراحمد هم در این دیدار سازمان تامین اجتماعی را مردمی ترین نهاد غیردولتی دانست و گفت: همه دستگاه ها باید با این سازمان را برای ارائه به موقع تعهدات و خدمات، همکاری کنند.

 

شهرام مهدوی افزود: کارفرمایان باید هم حقوق کارگران و هم حقوق قانونی تامین اجتماعی را رعایت کنند و چنانچه سوء تفاهمی پیش بیاید، برگزاری نشست های تعاملی بهترین راه برای رفع اختلاف ها و رسیدن به درک مشترک در جهت رضایت مندی مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار