برای اولین بار در آموزش وپرورش استان:
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و به همت معاونت پژوهش ،برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از خدمتگذاران و رانندگان حوزه اداری آموزش وپرورش استان تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲ 12 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین باشکوه گفت: خدمت گزاران با متانت و خالصانه خدمت می کنند و هیج گاه در آمد ناچیز آنها بر کیفیت کار و خدمت تاثیری نداشته است.

حسنعلی عزت‌خواه گفت: در مقابل شما سر تعظیم فرود می آورم و قدردان همه زحمات شما در عرصه نظام تعلیم وتربیت استان هستیم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه با تقدیر از خدمات نیروهای خدمت گذار و راننده در آموزش و پرورش گفت؛ برای اولین بار در تاریخ آموزش وپرورش استان تصمیم گرفتیم نگاه ما از پایین به بالا باشد و در دوره جدید مدیریتی آموزش وپرورش به حوزه خدمات نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت.
ایمان سبحان نژاد با بیان اینکه جایگاه خدمتگزاران به عنوان افراد امین و امانتدار در صیانت و حفاظت از بیت المال ستودنی است گفت: خدمت گزاران به واسته تعهد و خدمت رساتی و آمادگی برای انجام ماموریت و امور محوله در هر شرایط زمانی و مکانی با چاشنی اخلاص در کار و ارتقای نظام سلامت اداری نقش موثری دارند که برای دستگاه بسیار حائز اهمیت و با ارزش است.

سبحانی خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که لطف خاصه الهی در این دهه ی امامت و کرامت توفیق یار شد تا بتوانیم در سالروز ولادت امام رئوف و شمس الشموس امام رضا علیه السلام از شما سربازان گمنام آموزش وپرورش تقدیر و تجلیل بعمل آوریم .

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: خدمت گذاران آموزش وپرورش در طول خدمت نیز دنبال دانش افزایی بودند و در این زمینه تلاشهای ارزشمندی داشته اند که شایسته تقدیر است.
فاتحی به نمایندگی از جامعه خدمتگژاران و رانندگان با قرائت شعری در وصف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام از اقدام ابتکاری و خلاقانه آموزش وپرورش در تجلیل از خدمتگزاران تقدیر و تشکر کرد و این حرکت را باعث انگیزه بیشتر برای خدمت این قشر زحمت کش عنوان کرد.
در پایان این آیین باشکوه از خدمتگژاران و رانندگان شاغل در ادارات آموزش وپرورش استان و شهرستان‌ها ومناطق با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
قابل تحسین هست....
دست مریزاد داره....

تا باشد از این کارا و برنامه ها باشد...
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
آخ و بخت آموزش و پرورش که....... بازی وابیه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار