علی دایی با انتشار یک استوری، خرید کارخانه فولاد بردسیر را تکذیب کرد.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ 26 May 2022

علی دایی تکذیب کرد

لازم به توضیح است در خبرها آمده بود : علی دایی چهره سرشناس فوتبال ایران، آسیا و جهان ، بعداز تجربه طولانی مدت در صنعت پوشاک ورزشی و اداره یک تولیدی بنام خودش در بازار ایران، حالا در حالی که چندسالی است بخاطر یک مصاحبه جنجالی درمورد هویت یک فرد ، ممنوع الکار شده است، دست به تجربه تازه ای در عرصه صنعت زده است و رسما وارد دنیای صنعت فولاد شد.
علی دایی که به‌ زودی مصاحبه جالب و تازه‌اش با عادل فردوسی‌پور در اپلیکیشن ۳۶۰ منتشر خواهد شد، با خرید مجتمع فولاد بردسیر،  دو هزار کارگر این کارخانه صنعتی را از ورشکستگی و بیکاری نجات داده است.‎
علی دایی که چندی پیش به کرمان سفر کرد و از کارخانه فولاد آن منطقه بازدید نمود حالا خبرهای منتشر شده که او اقدام به سرمایه گذاری و خرید این کارخانه بزرگ و معتبر کرده است.
گویا در این بازدید، کارگران و خانواده‌های منطقه از اسطوره متمول فوتبال کشورشان تقاضا می‌کنند که مانع از تعطیلی کارخانه محل کار جوانان و مردان نان آور بردسیر شود و انگیزه اصلی دایی از قولی بوده که به مردم مستضعف منطقه داد.
البته تقاضای مردم تنها دلیل علی دایی برای انجام این اقدام تجاری و سرمایه گذاری شخصی نبوده و او با سالها تجربه در عرصه تجارت و تولید، با خطرات احتمالی و دشواری های اداره کارخانه آشنا بوده است و انگیزه سود شخصی هم دارد.
او بعداز مذاکره با مالکان کارخانه و اطلاع از دلایل کاهش تولید و شرایط نامناسب کارگران آن، با مشاوره و همراهی دوستانش و چندین متخصص این صنعت، کارخانه مذکور را خریداری کرده تا مانع از بیکاری و عواقب ناشی از آن در منطقه شود.
شرکت فولاد بردسیر یکی از مراکز مهم صنعتی در کرمان بوده که وابسته به هلدینگ جهاد نصر کرمان می باشد این شرکت در سال ۱۳۶۹ در فاصله ۴۵ کیلومتری غرب شهر کرمان شروع به کار کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار