استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: خواهان استقرار یگانی از ارتش جمهوری اسلامی در استان شد.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸ 26 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده در دیداری که امیر ابوالقاسم رضایی فرمانده قرارگاه ارشد نظامی استان های فارس و کهگیلویه وبویراحمد با وی داشت، تاکید کرد: ما خواهان استقرار یگانی از ارتش در این استان هستیم و شما در این خصوص با ما همکاری کنید.

استاندار اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ آب و هوایی و شرایط توپوگرافی زمینه هایی برای آموزش و استقرار یگانی از ارتش را دارد.

احمدزاده  تاکید کرد: مناطقی از هرجای استان که شرایط مناسب برای استقرار یگانی از ارتش را داشته باشد در اختیار شما قرار می دهیم.

استاندار با بیان اینکه، کهگیلویه وبویراحمد هم از نیروی انسانی توانمند برخوردار بوده و هم شرایط مناسب جغرافیایی و طبیعی را دارد تصریح کرد: این استان به لحاظ کوهستانی و جنگلی بودن هم منحصر به فرد است.

دکتراحمد زاده تاکید کرد: این خواسته را با فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی مطرح و پیگیری می کنم و از ارتش جمهوری اسلامی هم می خواهیم به خواسته ما عمل نمایند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: درخواست استقرار یگانی از ارتش جمهوری اسلامی در استان کهگیلویه وبویراحمد را از فرمانده کل قوا مقام معظم راهبری پیگیری خواهم کرد.

احمدزاده اظهار داشت: کهگیلویه وبویراحمد 200 شهید ارتشی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است. 

امیر ابوالقاسم رضایی فرمانده قرارگاه ارشد نظامی استان های کهگیلویه وبویراحمد و فارس هم برای استقرار یگانی از ارتش در این استان اعلام آمادگی کرد و گفت: این مهم با موافقت مقامات ارشد کشوری قطعا عملی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار