نظر شورای وحدت اصولگرایان در مورد انتخاب نامزد انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱ 23 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام صفدر پناهی در نشست شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سوالی در خصوص انتخاب کاندیدای جریان اصولگرایان در شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مارگون گفت: هنوز در شورای وحدت هیچگونه تصمیمی برای انتخاب کاندیدای انتخابات مجلس در این حوزه نگرفته ایم و هیچ جلسه‌ای برگزار نکرده‌ایم.

رئیس شورای وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر بخواهیم این کار را در آینده انجام دهیم با حضور همه اعضا نشستی برگزار می‌کنیم و همچنین کمیته‌های خواهیم داشت.

وی گفت: به هیچ وجه شورای وحدت تا به امروز وارد بحث انتخابات مجلس شورای اسلامی نشده است و در فرصت مناسب به صورت صادقانه در خصوص ورود به انتخابات با حضور همه اعضا تصمیم خواهیم گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ گونه اختلاف نظری با دوستان خود در شورای ائتلاف نداریم گفت: به صراحت به همه می‌گویند که در شورای وحدت و شورای ائتلاف مقابل هم نیستیم و اعتماد کامل به هم داریم و همسو هستیم و جبهه گیری در مقابل همدیگر را خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: هنوز نظر شورای ائتلاف را در خصوص کاندیدای انتخابات در این حوزه نداریم آنها حمله بیانیه دادند و نه صحبت کردند ممکن است در یک مصداق در آینده به همدیگر برسیم ولی تا الان هیچ گونه صحبتی نکردیم و ورود به کار انتخابات شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار