سید علی احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۴۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ 23 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در متن این پیام از سوی سید علی احمد زاده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر قهرمان در عملیات بیت‌المقدس نماد و مظهر شجاعت وجانفشانی‌های دلیرمردان و شیرزنان غرورآفرینی که به مدد الهی و با سلاح ایمان در دفاع از انقلاب، آرمانهای امام راحل (ره) و نظام مقدس جمهوری اسلامی جهادگرانه تا پای جان رفتند.

در سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی، مظهر الطاف الهی در حماسه ماندگار آزاد سازی خرمشهر قهرمان تجلی یافت و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی با تعبیر اینکه «خرمشهر را خدا آزاد کرد» این موهبت بزرگ الهی را تفسیر نمودند.

نکوداشت فتح الفتوح هشت سال دفاع مقدس و این رخداد بزرگ تاریخی در حقیقت تقدیر از جانفشانی ها و رشادت‌های فرزندان غیور و رشید استان قهرمان پرور کهگیلویه وبویراحمد و ایران عزیزمان و همینطور تداوم در عزم و اراده بر باورها و دفاع از ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و پایبندی به خون شهیدان است.

امروز مردم این خطه شهید پرور و اسلامی که تصویری از مقاومت و ایثار در تمام صحنه ها و عرصه ها و در هشت سال دفاع مقدس هستند، همچنان با پایمردی و صلابت در دفاع از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی و وفاداری به حضرت امام راحل ( ره)، مقام عظمای ولایت و حمایت از برنامه های عدالت خواهانه و مردمی دولت جهادی، انقلابی و ایران قوی با صلابت ایستاده اند. 

اینجانب، یاد و خاطره شهدای گرانقدر آزادسازی خرمشهر قهرمان و انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی می دارم و فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی غرور آفرین خرمشهر را به خانواده های معظم و معزز شهدا، ایثارگران و دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس و به مردم سلحشور، ولایتمدار و سرافراز استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

سیدعلی احمدزاده 

    استاندار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار