رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) در استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳ 22 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: حضرت امام نمونه کامل و شخصیتی جامع است و یکی از مردمی‌ترین انقلاب‌های جهان را رهبری کردند و سرمنشا تحولات عظیمی شدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب امام تفکر غرب و شرق را دچار تحول کرد، افزود:همه سیاسیون در دنیا به نقش امام اقرار کردند لذا راه و آرمان  حضرت امام تبیین شود.

وی با اشاره به قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ گفت: ۱۵ خرداد از حوادث مهم و تاریخ‌ساز و  نشانه پیوند روحانیت با انقلاب و نقطه عطف انقلاب اسلامی است.

خاضع عنوان کرد: نقش امام، روحانیت و مردم در قیام ۱۵ خرداد به خوبی تبیین شود که انتظار می‌رود از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، ارشاد و حوزه هنری، مداحان آیینی و انقلابی و سایر هنرمندان در این زمینه استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام برگزار می‌شود، گفت: آغاز زعامت مقام معظم رهبری اتفاق مهمی بود که باید به آن پرداخت شود، مقام معظم رهبری بعد از ارتحال حضرت امام، انقلاب  را به بهترین شکل مدیریت کردند که ضروری است به اندیشه سیاسی مقام معظم رهبری پرداخته شود. 

وی با اشاره به فضاسازی تبلیغی ادارات و نهادها گفت: نمایشگاه آثار حضرت  برای آشنای کامل نسل جوان برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار