استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جلسه برنامه ریزی استقبال از کاروان حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی، گفت: پانزدهمین دوره جشن های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید بطور جامع، کامل با شور و نشاط کم نظیری در استان برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ 22 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، استاندار کهگیلویه وبویراحمد در جلسه برنامه ریزی استقبال از کاروان حامل پرچم متبرک بارگاه منور رضوی، گفت: پانزدهمین دوره جشن های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید بطور جامع، کامل با شور و نشاط کم نظیری در استان برگزار می شود.

 

سیدعلی احمدزاده اعلام کرد: حضور کاروان پرچم رضوی «زیر سایه خورشید» مهمترین برنامه فرهنگی، معنوی می باشد که در اجتماعات بزرگ و فضای معنوی در دهه کرامت از ۱۴ تا ۲۲ خردادماه جاری در مدت ۹ روز در همه شهرستان های استان برگزار می شود.

استاندار اظهار داشت: این جشنواره یک فرصت فوق العاد و استثنایی پیش روی استان برای معنوی کردن فضای استان بوده و از این موضوع بسیار شادمان و مسرور هستیم و از بانیان و همه عزیزانی که در این خصوص دستی داشته اند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

وی تاکید کرد: همه مدیران استانی و شهرستانی باید برای هرچه معنوی تر برگزاری این جشنواره پای کار بیایند چون یک موهبت الهی است و ما میزبان این حرکت معنوی بزرگ در استان هستیم.

دکتراحمدزاده با تاکید براینکه، برای اینکه این دوره از جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید به شایستکی و به طور مطلوب برگزار شود، گفت: جلسه شورای اداری استان را به طور فوق العاده در استانداری  برگزار می کنیم و با احترام و استقبال رسمی، محل و کانون آغاز حرکت کاروان و این جشن ها در استان خواهد بود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، حدود ۱۰ روز کاروان حامل پرچم بارگاه امام رضا(ع) در همه نقاط استان حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: برنامه های این جشن های مردمی و عبور کاروان حامل پرچم بارگاه حضرت امام رضا(ع) به گونه ای باشند که  تمام هم استانی ها حتی روستائیان و عشایر عزیر استان که در مسیرها قرار دارند از آن بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: همه امکانات، تجهیزات و ظرفیت های دستگاه های اجرایی استان بکار گرفته شود تا زمینه ایجاد فضای فرهنگی و معنوی را در استان پر شور و با نشاط سازد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از تمام هم استانی های عزیر، همه کسانی که کاری از دستشان بر می آید، از تشکل های مردم نهاد و هیات های مذهبی، بخش خصوصی، دستگاه های اجرایی استان خواست تا با شور و نشاط در این برنامه مردمی و معنوی شرکت کنند تا هر چه با شکوهتر، معنوی تر و مطلوبتر برگزار شود.

احمدزاده از تمام صاحبان رسانه های گروهی، فضای مجازی و از صدا و سیما در استان درخواست کرد تا به شایستگی و با تلاش جدی در خصوص برگزاری پانزدهمین دوره جشن های مردمی و معنوی زیرسایه خورشید در استان آگاهی بخشی و اطلاع رسانی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار