قیمت گوشت قرمز گرم در کارگروه تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹ 22 May 2022
اعلام قیمت گوشت قرمز در استان

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت این استان درنشست کارگروه تنظیم بازار گفت: این کارگروه با تشکیل جلسات اضطراری به اجرای طرح مردمی سازی و عادلانه کردن یارانه‌ها و همچنین مقابله با هرگونه افزایش خودسرانه قیمت‌ها از سوی اصناف، کسبه و بازاریان، کمک کرد.

 

روزبهان با بیان اینکه در این نشست درخواست اتاق اصناف مرکز استان در خصوص سود عمده‌فروشان و خرده‌فروشان واحدهای صنفی مرغ فروشی شهر یاسوج و مصوبه کارگروه فرعی تنظیم بازار جهاد کشاورزی در خصوص افزایش نرخ گوشت قرمز گرم بررسی شد افزود: با رأی اعضاء با افزایش جزئی نرخ گوشت قرمز موافقت شد.

 

وی یادآور شد: در این جلسه قیمت هر کیلو گوشت کره و بره ۱۵۵ هزار تومان، قیمت هر کیلو گوشت بز و میش ۱۱۵ هزار تومان، قیمت هر کیلو گوشت گوساله ۱۴۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو گوشت گاو نیز ۱۱۵ هزار تومان تصویب شد.

 

وی تأکید کرد: با توجه به ادامه طرح مردمی سازی یارانه‌ها و شرایط خاص کشور، هیچ‌کدام از اتحادیه‌های مرکز استان و شهرستان‌ها بدون طرح در کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی، نباید کالا و خدمات خود را افزایش دهند.

 

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در صورت مشاهده این موارد، با اعضاء هیئت‌مدیره آن اتحادیه‌ها برخورد قانونی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار