رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد :
موسوی : برای بالندگی و پویایی روابط عمومی در آموزش و پرورش نیازمند باز تعریف جدیدی از ماموریتهای روابط عمومی در عصر ارتباطات هستیم.
کد خبر: ۱۰۴۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴ 21 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید ولی موسوی در گردهمایی روسا ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی ستادی و استانی آموزش و پرورش سراسر کشور گفت: روابط عمومی آموزش وپرورش با رویکرد ونگاه فرهنگی با بقیه دستگاها متفاوت است که نیازمند راهبرد و نگاه نو به مقوله روابط عمومی هستیم.

وی با بیان اینکه تحرک به روابط عمومی ها در وزارت آموزش و پرورش وارد مرحله جدیدی شده است گفت: خوشبختانه با نگاه تحولی دکتر بابایی و همکارانشان در ستاد وزارت آموزش وپرورش شاهد پر رنگ تر شدن نقش و جایگاه روابط عمومی در استانها برای ارتقا جایگاه نظام تعلیم وتربیت هستیم.

وی به مشکلات روابط عمومی ها در شهرستانها اشاره کرد وگفت: کمبود نیروی انسانی در روابط عمومی استانها ، چند شغله بودن روابط عمومی ها در شهرستانها ومناطق و نبود تجهیزات بخشی از مشکلات روابط عمومی هاست که انتظار می رود در ستاد وزارت برای رفع این مشکلات چاره اندیشی شود.

کمبود نیروی انسانی و چند شغله بودن روابط عمومی ها!

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد افزود: روابط عمومی هوشمند و تخصصی کلید ارتباطات موثر در سازمان و حافظ نظام درونی و بیرونی سازمان است که در این زمینه درآموزش و پرورش نیازمند استفاده از فن آوریهای نوین و هم افزایی درون و برون سازمانی برای ارتقا کیفیت روابط عمومی هستیم.

موسوی افزود:روابط عمومی در آموزش و پرورش برای هویت بخشی و ارتقا جایگاه تعلیم وتربیت نیازمند بازتعریف جدیدی است که امیدواریم با نگاه نو در حوزه‌ ستادی روابط عمومی آموزش وپرورش در عرصه اخلاق و عمل در کشور بدرخشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار