استاندار کهگیلویه وبویراحمد در یک روز پرکار در دیداری صمیمی به درخواست های ۲۵ نفر از ملاقات کنندگان با صبوری گوش داد و دستور لازم را به مدیران استانی برای رفع مشکلات آنها صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۴۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 21 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سیدعلی احمدزاده در این برنامه ملاقات عمومی گفت: مشکلات مردمی در برنامه های مختلف حضوری در محل دفتر که روزهای شنبه هر هفته برگزار می شود و در سفرهایی شهرستانی در دیدار مردمی و در نماز جمعه ها مورد بررسی قرار می گیرد.

در این دیدار که کیومرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی و سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد حضور داشتند، استاندار بر تلاشی همه جانبه و جهادی برای رفع مشکلات مردم به مدیران دستگاه های اجرایی تاکید کرد. 

رفع مشکلات و موانع طرح های اقتصادی و اشتغالزا و توسعه برخی طرح های تولیدی، حمایت از طرح های کوچک خوداشتغالی و تولیدات خانگی، توجه به بیماران خاص، موضوع مساجد، مواردی از مشکلات جامعه پزشکی از خواسته های مراجعین بود.

افراد متقاضی سرمایه گذاری، مشکلات پیمانکاری، اشتغال خانواده های های ایثارگر، کارمندانی که بدون ضابطه قبلا در دستگاه های اجرایی جذب شده بودند و اکنون با مشکل قانونی مواجه اند، افرادی تحصیل کرده و نخبه با درجه تحصیلی بالا که جویای کار هستند از دیگر مراجعه کنندگان بودند.

دکتراحمدزاده تصریح کرد: درخواست هایی که در چارچوب قانون و ضابطه مند هستند اغلب آنها در استان مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد و برخی هم که در حیطه استان نیست در مرکز کشور پیگیری می شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: ملاقات عمومی با مردم و شنیدن درد دل ها و تلاش برای رفع مشکلات آنها زمانی برایم خوشایند و شیرین است که در خواست ها در چارچوب قانون و ضابطه مند باشد تا بتوانیم برای رفع مشکلات اقدام لازم را انجام دهیم.

احمدزاده ادامه داد: اما زمانی که این درخواست ها ضابطه مند و در چارچوب قانون نیستند کار تلخ می شود چرا که موظفیم و باید به قانون تمکین کنیم. 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در استان مدیران دستگاه های اجرایی در طرح های اقتصادی و اشتغالزا و عمرانی از تولیدات و محصولات استان استفاده کنند و کیفیت آنها هم مورد توجه باشد.

 

وی به فرمانداران، مدیران دستگاه های اجرایی، مسئولین محلی و بخشداران تاکید کرد به مناطق دور افتاده سفر کنند، بین مردم حضور یابند، برنامه های ملاقات عمومی با مردم داشته باشند به روستاهای دور دست و محرم بروند و با خانواده های معزز شهدا دیدار و سرکشی داشته باشند و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار