جاماندگان از یارانه نقدی، امروز و فردا برای نام نویسی اقدام کنند.
کد خبر: ۱۰۴۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶ 21 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ثبت‌نام از جاماندگان یارانه، طبق تکلیف قانون بودجه ۱۴۰۱ انجام می‌شود که از ۲۷ اردیبهشت ماه آغاز شد.

 

بر اساس زمان اعلامی از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، مقرر شد ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت افرادی که عدد آخر کد ملی آنها زوج است برای ثبت نام اقدام کنند و در مرحله دوم یعنی ۲۹ و ۳۰ اردیبهشت هم از افرادی که عدد آخر کد ملی آنها فرد است نام نویسی شود.

 

ثبت‌نام برای یارانه، محدود به گروه خاصی نیست و تمامی افرادی که یارانه دریافت نمی‌کنند، می‌توانند برای ثبت نام اقدام کرده تا درخواست آنها بررسی شود.

طبق آخرین اطلاعیه؛ ثبت‌نام از جاماندگان یارانه نقدی، امروز ۳۱ اردیبهشت و فردا اول خردادماه، متقاضیان می‌توانند بدون رعایت شماره آخر کد ملی برای ثبت‌نام اقدام کنند.

 

متقاضیان ثبت‌نام باید برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت‌نام خود، کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* را شماره‌گیری و سپس با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir  نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه اقدام ‌کنند.

 

با اتمام ثبت نام و انجام بررسی‌های اولیه توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها، اسامی برای بررسی نهایی و انجام دهک‌بندی در اختیار وزارت رفاه قرار می گیرد و در صورت تائیدِ نیاز متقاضی به دریافت یارانه، به لیست یارانه‌بگیران اضافه خواهد شد.

 

با اتمام این دو روز، اگر همچنان افرادی از ثبت‌نام جامانده باشند، باید منتظر باشند تا سازمان هدفمندی یارانه‌ها زمان دیگری را مشخص و اعلام کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار