انبار خانگی روغن‌های احتکارشده در یاسوج به وسیله اطلاعات سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲ 20 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سازمان اطلاعات سپاه این استان در اقدامی امنیتی و در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و جلوگیری از احتکار با رصد و اشراف اطلاعاتی انبار خانگی روغن‌های خوراکی را در یاسوج کشف و ضبط کرد.

بنا به این گزارش پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه کهگیلویه و بویراحمد پس از هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل بالغ بر ۵۰۰ بطری روغن مایع به وزن یک تن را کشف کردند.

در پی اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته به وسیله پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه در سراسر کشور، بیش از ۳۵۴۱۰ تن کالا‌های اساسی به ارزش تقریبی ۱۵۰۰ میلیارد تومان از محتکران و قاچاقچیان کشف و با هماهنگی مراجع قضایی و قانونی به سرعت در بازار عرضه شده است.

این اقلام شامل دوازده هزار۲۰۰ تن روغن خوراکی، چهار هزار و ۸۰۰ تن برنج، چهار هزار تن نهاده‌های دامی، دو هزار و ۵۰۰ تن قند و شکر، هزار و۵۰۰ تن ماکارونی، هزار و ۹۰۰ تن آرد و سایر کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار