استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت بررسی مشکلات منطقه لوداب به این بخش سفر کرد در این بازدید که مسئولان استانی معاونین استاندار رئیس سازمان برنامه و بودجه و روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی حضور دارند مشکلات بخش لوداب مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ 19 May 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد استاندار جهت بررسی مشکلات منطقه لوداب به این بخش سفر کرد در این بازدید که مسئولان استانی معاونین استاندار رئیس سازمان برنامه و بودجه و روشنفکر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی حضور دارند مشکلات بخش لوداب مورد بررسی قرار خواهد گرفت از جمله مشکلاتی که در اولین دیدار مردمی استاندار با مردم لوداب مطرح شد موضوعات مربوط به روشنایی معابر روستاها آسفالت معابر و همچنین موضوع مربوط به اشتغال جوانان بود و همچنین زمین ورزشی گراب از مشکلات جوانان این منطقه بود و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

دومین خبر خوش برای مردم لوداب
۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۴:۵۳

پس از اعلام آغاز مراحل اولیه در جهت شهرستان شدن بخش لوداب مدیر عامل آب منطقه ای دومین خبر خوش را برای اهالی لوداب اعلام کرد.
آرش مصلح در حاشیه سفر استاندار به تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : کار مطالعاتی احداث دو سد عزیزی و سادات در بالادست بخش لوداب و حوضه آبریز این بخش احداث می شود.
فیلم / توضیحات کامل مصلح

لوداب با درختکاری مردم شهرستان می شود!
۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۰:۲۶

استاندار در جمع مردم شهر گراب مرکز بخش لوداب گفت که این بخش بزودی شهرستان می شود.
احمدزاده خطاب به مردم اظهار داشت : شهر گراب باید در همین مدت مانده تا ارتقاء، از اعتبارات روستایی برای بهبود زیرساخت ها جهت مرکز شهرستانی آماده شود.
وی از مردم خواست به نشانه آمادگی برای شهرستان شدن هر کس در جلوی خانه خود درختی بکارد.
احمدزاده همچنین خواستار حل مشکلات این بخش مانند، آب، گاز و جاده های روستایی تا قبل از شهرستانی این بخش شد.
وی گفت : هم اکنون با نماینده بویراحمد تلاش می کنیم که اعتبارات بیشتری برای بهبود زیرساخت های لوداب از وزارت خانه ها اخذ کنیم.
احمدزاده ادامه داد : در دولت تلاش می شود که خدمات عمومی انجام شود و برای همین آماده ام که خود از نزدیک مشکلات را ببینم و مدیران کل هم در حضور بنده به صورت شفاف و واقعی اقداماتی را می توانند برای رفع مشکلات انجام دهند بیان کنند.

مردم : ما شهری هستیم یا روستایی؟
۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۹

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار