در نخستین گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ۱۳ گانه کهگیلویه و بویراحمد،مطرح شد
معاون برنامه‌ریزی‌ و‌ توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ارتقا جایگاه و رشد فعالیت‌های روابط عمومی موجب ارتقا جایگاه یک سازمان می‌شود.
کد خبر: ۱۰۴۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰ 17 May 2022
روابط عمومی‌ها به عنوان افسران جنگ نرم تاثیرگذاری عمیقی در هویت بخشی جامعه دارند/ نقش برجسته روابط عمومی‌ها در پیشبرد اهداف سازمانی

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نخستین گردهمایی کارشناسان روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ۱۳ گانه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد.

ایمان سبحانی‌نژاد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه‌و ‌بویراحمد در این آئین ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها به عنوان افسران جنگ نرم تاثیرگذاری عمیقی در هویت بخشی جامعه دارند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها افسران میدان جهاد تبیین و قرارگاه روشنگری هستند، عنوان کرد: رسالت روابط عمومی‌ها در عرصه جهاد تبیین سنگین‌تر از گذشته است.

سبحانی‌نژاد ضمن ابراز خرسندی از جمع جوان مدیران روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان ، بیان کرد: نقش روابط عمومی در مدیریت راهبردی سازمان برکسی پوشیده نیست و می‌طلبد از این نیروی جوانی به صورت هنرمندانه در راستای رشد سازمان استفاده شود.


وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها تا رسیدن به جایگاه واقعی فاصله زیادی دارند، عنوان کرد: اما روابط عمومی به عنوان قلب تپنده یک‌سازمان باید مورد حمایت قرار گیرد‌.

سبحانی‌نژاد با تاکید بر اینکه ارتقای روابط عمومی، ارتقای جایگاه یک سازمان است، اظهار داشت: از هیچ کمکی برای رفع مشکلات این حوزه دریغ نمی‌کنیم.

سبحانی‌نژاد، ابراز کرد: انتظار می‌رود مدیران روابط عمومی برای جبران عقب ماندگی‌ها در حوزه آموزش‌و‌پرورش تمام تلاش خود را بکارگیرند تا آموزش و پرورش استان به تراز مطلوب انقلاب اسلامی نزدیک شود.

سبحانی نژاد در پایان نیز خواستار تعامل بیش از پیش روابط عمومی‌ها با خبرنگاران شد و گفت: ارتباط و تعامل با رسانه‌ها، اولویت اصلی روابط عمومی است و این مهم موجب معرفی بهتر ظرفیت‌های آموزش و پرورش می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار