خانواده زنده یاد قدرت اله پهناور با ارسال یادداشتی از همه ی کسانی که در مراسم تشیع و خاکسپاری و حضور در کنار خانواده برای تسلی بازماندگان، حاضر و یا پیامی ارسال کرده اند تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۱۰۴۱۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶ 28 April 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،خانواده زنده یاد قدرت اله پهناور با ارسال یادداشتی از همه ی کسانی که در مراسم تشیع و خاکسپاری و حضور در کنار خانواده برای تسلی بازماندگان، حاضر و یا پیامی ارسال کرده اند تقدیر و تشکر کردند.

 

متن پیام;

كُلُّ نَفْسٍ ذَائِقَةُ الْمَوْتِ ۖ ثُمَّ إِلَيْنَا تُرْجَعُونَ

 

تنها اقیانوسی که در تلاطم خوشاینداست، اقیانوس ابراز لطف و مرحمت نسبت به هم نوعان است.

 

اگرچه پدیده مرگ برای انسان در جایگاه حق واقع است و درمنزلت با مشیت الهی عجین و اعتقاد به‌ باور ٫٫تسلیم درکارگاه تقدیر الهی ٫٫شرط تاب دربرابر مصایب است.

 

اما اگر نبود پایبندی فراتر از تعهد و تکلیف شما مردم به معنای واقعی عزیز به ارزش های اخلاقی ،انسانی و قیودات دینی درکنار ابراز احساسات محبت آمیز و حس بارز مسئولیت اجتماعی شما سروران معظم ومعزز که با تشریک و تسهیم‌ ملموس و غیرقابل وصفتان درغم و اندوه غالب شده، همراه شد واگرنبود فزونی محبت، همدردی و همراهی دور از انتظار شما هم کیشان که بالطف عمیم‌ خود مسکن آلام ما بودید.

 

به باور قطع و یقین، سوگی که در زندگی ما سایه انداخت، توان‌ فرسا و تاب و توان تحمل سنگینی آن ازماساقط بود.

 

لذا به مصداق حدیث شریفه ی من لم یشکر المخلوق لم‌ یشکر الخالق و به‌ حکم ادب، حق شناسی و قدرشناسی از عموم مردم شریف، مومن، خداجو که از بدایت و قوع این حادثه منت تام بر ما گذاشتند و به‌ انحای مختلف تسلی بخش ما بودند صمیمانه کمال تشکر و قدردانی داریم و از ایزد منان خواهان اعطای توفیق جبران گوشه ای از زحمات شما در مراسمات شادی و زیارتی هستیم.

 

ازطرف خانواده داغدار پهناور

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار