آغاز مرحله دوم طرح ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان بهمئی به همت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی برگزارشد.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱ 24 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهمئی در خصوص اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بهمئی گفت:مرحله دوم طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بنا به درخواست عمومی مردم و رضایت مندی شهروندان از اجرای مرحله اول طرح و با حمایت های رئیس کل دادگستری استان جناب دکتر نگین تاجی و دادستان مرکز استان جناب ملک حسینی و جهت ایجاد امنیت پایدار در سطح شهرستان با حضور پرسنل خدوم انتظامی شهرستان و حضور میدانی فرمانده انتظامی شهرستان اجرا گردید و اقدامات اثرگذاری صورت گرفت.

عبدالله حبیبی منش، اظهار داشت : این طرح در سطح معابر عمومی وخیابان ها با حضور گشت های انتظامی و پشتیبانی و نظارت مستمر و صحنه ای قضائی به منظور ارتقای امنیت عمومی با همراهی مردم اجرایی  می شود و تاکنون اقدامات و حضور آن‌ها در سطح شهرستان در راستای کاهش وقوع جرائم موثر واقع شده است.

حبیبی منش هدف از اجرای طرح پاکسازی این مکان‌ها از وجود افراد هنجار شکن، حاملان سلاح سرد و معتادین متجاهر و سایر جرائم مشهود عنوان کرد و گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم از دستگاه قضایی و پلیس است.

دادستان شهرستان بهمئی خاطر نشان کرد: تعدادی سلاح سرد و گرم و مواد مخدر و مشروبات الکلی کشف و ضبط گردید و اینجاب به صورت میدانی نظارت کامل بر اجرای طرح داشتم .

حبیبی منش با اشاره به اینکه امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضا است تصریح کرد: مردم عزیز بدانند که آسایش و آرامش آنها برای قضات خدوم دادگستری شهرستان دارای اهمیت بسزایی می باشد.

حبیبی منش ادامه داد؛ انشالله با کمک خود مردم و مشارکت آنان در اجرای این طرح اجازه نخواهیم داد عده ای اندک موجب بر هم زدن امنیت پایدار ایجاد شده باشند.

دادستان شهرستان بهمئی با هشدار به ارازل و اوباش گفت: کما فی سابق برخورد قضایی سخت و حداکثری قانون در انتظار آنان می باشد و تحت رصد کامل پلیس قرار دارند و توصیه می کنم که حتی فکر ارتکاب جرم را از ذهن خود پاک کنند.

حبیبی منش در پایان اظهار داشت : از حضور فعال و اثرگذار همکاران انتظامی در اجرای طرح تشکر و عرض خداقوت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار