مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در ایام الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹ 24 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی با تبریک فرارسیدن پیام الله دهه فجر گفت: در راستای تببین دستاوردهاي انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه های متنوع فرهنگی در حوزه های مختلف پیش بینی نموده است.

وی دهه فجر را فرصتی برای بیان خدمات نظام اسلامی و خاطرات شیرین فجر انقلاب دانست و گفت : در ایام دهه مبارک فجر همزمان با سراسر کشور فیلم‌های چهلمین دوره جشنواره بین‌المللی فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اکران می‌شود.
پیرسبزی با بیان اینکه برای نخستین بار ۳ نمایش و دو فیلم از استان کهگیلویه و بویراحمد در چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر و فیلم فجر نمایش داده می‌شود بیان کرد: همزمان با سراسر کشور موسیقی فجر نیز از ۲۴ تا ۲۹ بهمن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار و از هنرمندان فجرآفرین هم استانی نیز تجلیل می‌شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره تجسمی فجر در نگارخانه باران از ۱۵ تا ۳۰ بهمن، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب ، تجلیل از هنرمندان فجر آفرین در رشته های مختلف هنری و اجرای ۱۱ مسابقه‌ تلویزیونی با موضوع انقلاب با مشارکت صدا وسیما را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر عنوان کرد.
پیرسبزی، رونمایی از کتاب شرح احوال و آثار نویسندگان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار در استان خبر داد و گفت: اجرای برنامه های ترکیبی و نمایشگاه تجسمی و برگزاری شب شعر خاطره در شهرستان‌ها را بخش دیگری از برنامه های فرهنگی ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد در دهه فجر عنوان کرد.
وی گفت: تجلیل از هنرمندان فجر آفرین در رشته های مختلف هنری و اجرای ۱۱ مسابقه‌ تلویزیونی با موضوع انقلاب با مشارکت صدا وسیما را از دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر عنوان کرد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: نمایشگاه مجازی کتاب نیز از سوم تا دهم بهمن نیز جهت علاقمندان کتاب و کتابخوانی در حال برگزاری است.
پیرسبزی افزود: در این دوره ۱۹۰۰ ناشر برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب ثبت نام کرده‌اند و می‌توانند کتاب‌های خود را از طریق سامانه مجازی نمایشگاه برای مخاطبان عرضه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار