دادستان مرکز استان و پلیس قاچاق کلا و ارز از انبار سازمان فروش اموال تملیکی استان بازدید کردند.
کد خبر: ۱۰۲۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰ 24 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی ملک حسینی از کشف سلاح سرد با ارزش میلیاردی در استان خبر داد.               
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در بازدید از انبار کالای قاچاق و جمع آوری اموال تملیکی در این زمینه اظهار داشت: در ادامه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با هوشیاری همکاران در نیروی انتظامی، محموله ۳ هزار تیغه ای شامل؛ چاقو و قمه  کشف شد.                   
ملک حسینی با اظهار این که این محموله در حال خروج از استان بود،گفت: این محموله  شامل تیغه های ضامن دار و قمه با مارک آمریکایی در حال عبور از خروجی استان کشف و ضبط گردید. 
دادستان مرکز استان افزود: کالاهای قاچاق کشف شده، برای استفاده در نزاع بوده و چنانچه کشف نمی شد، هر یک می توانستند دشنه ای باشند و در قلب بی گناهی فرو روند.
وی افزود : جهان استکبار امروز به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است و متأسفانه، با رواج استفاده از این سلاح ها و در برخی موارد در استان شاهد این هستیم که، با کوچکترین موضوعات که اتفاق بیفتد، جوانان از این ابزارها استفاده می کنند و به یقین می توانند نقش بسیار مخربی در اجتماع داشته باشند و سبب تهدید جان شهروندان شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان مدعی العموم مرکز استان ضمن تأکید و توصیه به نقش خانواده ها در پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، افزود:  همه خانواده ها مراقب فرزندان خود بوده و بی تفاوت نباشند، زیرا وجود چنیت سلاح های ی در دست فرزندان، سبب ایجاد خطر برای جامعه و همچنین از بین رفتن امنیت آن می شود. 
وی افزود: این محموله حدود یک میلیارد تومان ارزش دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار