عضو شورای شهر یاسوج با بیان اینکه سرمایه گذار میدان میوه اگر راست می‌گوید غرفه خود را در مناطقی مثل شرف آباد؛ دولت آباد، اکبرآباد، یا سروک و در محله‌ها برپا کند یادآور شد: چرا باید برای رسیدن به منافع خود در شلوغترین جای مرکز استان این کار را انجام می‌دهند به فلکه جهاد نگاه کنید آیا آنجا محل برپایی غرفه ۴۰ متری در پیاده‌رو است؟ مگر این شهر قانون ندارد؟
کد خبر: ۱۰۲۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴ 24 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه می‌دانیم که میدان میوه یکی از ضروریات هر شهر و به ویژه مرکز استان است اظهار کرد: اما عملکرد این چند مدت اخیر آقایان سرمایه‌گذار میدان‌میوه جای بحث دارد. عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: در یک اقدام نادرست در چند نقطه از شهر یاسوج غرفه راه اندازی کرده‌اند و استدلال دارند که در مسیر فعالیت میدان میوه عده‌ای سنگ‌اندازی می‌کنند بنابراین باید در چند نقطه از شهر یاسوج غرفه راه اندازی شود.
هدایت امیری با انتقاد شدید از راه اندازی غرفه میدان میوه در شلوغ ترین و حساس ترین نقاط شهر از جمله در میدان جهاد شهر یاسوج تصریح کرد: شهر ما تا این اندازه بی در و پیکر شده که در ورودی آن با نام پایتخت طبیعت و در مکانی پر تردد و پر رفت و آمد و با ترافیک بالا غرفه راه اندازی می‌کنند تا مشکل رفت و آمد ایجاد شود.
وی گفت: در کجای ایران دیده اید که ورودی یک شهر غرفه بزرگ برای فروش میوه برپا شود و چنین چهره شهر را زشت تر از قبل کنیم.
این عضو شورا با بیان اینکه سرمایه گذار میدان میوه اگر راست می‌گوید غرفه خود را در مناطقی مثل شرف آباد؛ دولت آباد، اکبرآباد، یا سروک و در محله‌ها برپا کند یادآور شد: چرا باید برای رسیدن به منافع خود در شلوغترین جای مرکز استان این کار را انجام می‌دهند به فلکه جهاد نگاه کنید آیا آنجا محل برپایی غرفه ۴۰ متری در پیاده‌رو است؟ مگر این شهر قانون ندارد؟.
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: تبصره ۱ ذیل بند ۲ ماده ۵۵ می گوید شهرداری مکلف است از ایجاد هرگونه سد معبری جلوگیری کند.
وی همچنین به کیفیت و قیمت میوه در میدان میوه اشاره کرد و گفت: به کیفیت میوه آن‌ها توجه کنید قیمت ها را نیز مورد بررسی قرار دهید تا ببینید که اولاً میوه آن کیفیت پایینی دارد و دوم اینکه تفاوت قیمت با میوه فروشان و وانت های میوه فروش چقدر است همچنین قیمت میوه در میدان میوه یاسوج با قیمت میوه در میدان میوه شیراز را با هم مقایسه کنید تا به عمق موضوع بیشتر پی ببرید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار