سردار مصطفایی : کهگیلویه و بویراحمد جایی برای عرض اندام و قدرت نمایی افراد هنجارشکن نیست و نخواهد بود.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ 22 January 2022

فرمانده انتظامی استان در تشریح اقدامات و کشفیات اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر یاسوج گفت: این طرح را در مرکز استان و شهرستان های تابعه ادامه خواهیم داد، استان کهگیلویه و بویراحمد جایی برای عرض اندام و قدرت نمایی افراد هنجارشکن نیست و نخواهد بود.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار "کیقباد مصطفایی" در گفتگو با صدا و سیمای مرکز استان در تشریح اقدامات و کشفیات طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر یاسوج اظهار داشت: پلیس در هفته گذشته طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در سطح شهرستان بویراحمد با همکاری دستگاه مقتدر قضائی استان اجرا کرد.

وی افزود: این طرح بر اساس نیاز و مطالبات اصلی مردم و شهروندان بوده و پلیس هم بر اساس رسالت و وظیفه ای که بر عهده داشت این طرح را به مدت یک هفته اجرا، که خوشبختانه رضایتمندی ویژه مردم را فراهم نمود.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در نتیجه اجرای این طرح همکاران مجموعه فرماندهی انتظامی استان توانستند، احساس امنیت شهروندان را در حد کمال ارتقاء بخشیده و افراد هنجارشکن را دستگیر و تحویل مراجع محترم قضائی نمایند.

مصطفایی با اشاره به اینکه در این طرح بالغ بر 1850 مورد تذکر به افراد متخلف داده شده و از آنها تعهد اخذ گردیده، بیان داشت: 64 نفر از افرادی که هنجارشکن بودند دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده و همچنین88 دستگاه خودرو مورد استفاده متهمان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی در ادامه اظهار داشت: بالغ بر 100 قبضه سلاح سرد اعم از چاقو، قمه، شمشیر و ... که صرفا برای انجام امور جنایی و خشن کاربرد دارند، از کشفیات اجرای این طرح بوده و چند قبضه اسلحه گرم نیز از متهمان و افراد اراذل و اوباش کشف و ضبط گردید.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: در اجرای این طرح نظارت خاصی بر کافی شاپ ها، رستورانها و مراکز این چنینی داشتیم که در این رابطه ۲۱ صنف متخلف با هماهنگی مقامات محترم قضائی پلمپ و افراد متخلف هم تحت پیگرد قضایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به اینکه طرح بازتاب و اثرات بسیار مطلوبی در سطح جامعه داشته، خاطر نشان کرد: این طرح را در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه ادامه خواهیم داد و همانطور که قبلا هم عرض کردم استان کهگیلویه و بویراحمد جایی برای عرض اندام و قدرت نمایی افراد هنجارشکن نیست و نخواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار