رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در دومین سفر شهرستانی خود به همراه مدیرکل دیوان محاسبات از شهرستان بهمئی بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۴ 21 January 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی معتمدی‌پور در این سفر کاری، از سد ایلی‌آباد بازدید و دستوراتی برای تسریع در تکمیل این پروژه مهم در شهرستان بهمئی صادر کرد.

معتمدی گفت: بدنه سد ایلی‌آباد ۹۶ درصد و کل پروژه ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این سد به ۳۶ میلیارد اعتبار نیاز دارد، افزود: این مبلغ در سفر ریاست محترم جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد مصوب شد اما انتظار ما این است که این مبلغ به طور کامل تخصیص داده شود.

معتمدی پور با قدردانی از همکاری و حمایت مدیرکل دیوان محاسبات تصریح کرد: تلاش ما این است که مردم نجیب شهرستان بهمئی هر چه زودتر آثار احداث این سد را در تولید و اشتغال این منطقه لمس کنند.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی سیاست کاری خود را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دانست و تاکید کرد: همه تلاش خود را خواهیم کرد تا سد ایلی‌آباد در سال ۱۴۰۱ تحویل مردم شود.

معتمدی‌پور ادامه داد: افزایش یک متری تاج سد ایلی‌آباد موجب ذخیره بیش از ۹۰۰ هزار متر مکعب در این سد علاوه بر ظرفیت اصلی خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی همچنین با قدردانی از زحمات همکارانش در شهرستان بهمئی گفت: این افزایش ارتفاع سد ، نیازمند جابجایی پل ارتباطی روستای ایلی‌آباد در شهرستان بهمئی خواهد بود که از فرماندار و دیگر مسئولان محلی انتظار داریم جهاد کشاورزی را در این راه همکاری و حمایت کنند.

در این بازدیدهمچنین ، مدیرکل دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد روند هزینه‌کرد و پیشرفت فیزیکی این پروژه را بررسی کرد .

اسماعیل کیهان افزود: از رئیس سازمان جهاد کشاورزی انتظار می‌رود تا از تعریف پروژه‌های خرد و کوچک در سیاست‌های کاری‌اش خودداری کند و انرژی خود و همکارانش را معطوف به اتمام پروژه‌های شاخص و نیمه‌تمام بگذارد.

مدیرکل دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: وقتی توان خود را روی تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره بگذاریم، مردم نتیجه فعالیت‌های دولت و نظام را زودتر لمس می‌کنند و از سوی دیگر شاهد طولانی شدن و فرسوده شدن پروژه‌ها نخواهیم بود.

کیهان، پروژه‌های شاخصی چون سد ایلی‌آباد را موثر و مفید  ارزیابی کرد و تصریح کرد: هر کمک و حمایتی در روند اجرای پروژه‌های سازمان جهاد کشاورزی لازم باشد، دریغ نخواهیم کرد.

محمدی، فرماندار شهرستان بهمئی نیز در این بازدید گفت: با همه وجود در کنار نیروهای جهاد کشاورزی هستیم و برای رفع معارضات اجتماعی و همکاری مردم آمادگی داریم.
 
فرماندار بهمئی افزود: پیگیری‌های لازم برای جابجایی  پل ارتباطی روستای ایلی‌آباد و جاده بین مزارع انجام خواهد شد.
محمدی تاکید کرد: در شورای برنامه‌ریزی شهرستان بهمئی برای تصویب و تخصیص اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های جهاد کشاورزی حمایت لازم انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار