نماینده سابق شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پی اتفاقات و درگیری های روز گذشته شهرستان کهگیلویه، پیامی خطاب به مردم و مسئولین منتشر کرد.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ 19 January 2022

نماینده سابق شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پی اتفاقات و درگیری های روز گذشته شهرستان کهگیلویه، پیامی خطاب به مردم و مسئولین منتشر کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ إِمَّا يَنْزَغَنَّكَ مِنَ الشَّيْطانِ نَزْغٌ فَاسْتَعِذْ بِاللَّهِ إِنَّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ».
و هر گاه وسوسه ‏اى از شيطان به تو رسد، به خدا پناه ببر كه او شنونده و داناست.

ای آفریننده هر خصلت درون و ای بهترین چاره ساز در وقوع هر بلاء، به حق جلالت، کظم غیظ را در این واقعه پیش آمده و هر حادثه ی مشابه دیگر به هر بنده ای که خشم و غضب بر او مستولی شده عطا بفرما.
آیه طلیعه ی کلام وحی منزل است و قانون نیز بر مبنای دین مبین اسلام مدون گردیده تا انسان ها در سایه ی اجرای آن در کنار همدیگر به آرامش و ادامه حیات بپردازند.
بنابراین انسان وظیفه دارد در هنگام وقوع حوادث ناخوشایند، غیر منتظره و غیر قابل تحمل، ابتدا و قبل از اتخاذ هر تصمیم بر خدا توکل کنند و خویش را به او بسپارد چرا که پروردگار باز می فرماید؛
اللَّهُ لا إِلهَ إِلاَّ هُوَ وَ عَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ».
خداوند كسى است كه هيچ معبودى جز او نيست، و مؤمنان بايد فقط بر او توكّل كنند.
پس ای هم تباران، ای معتمدان و ریش سپیدان، ای مجریان نظم و قانون و امنیت، ای نخبگان، ای دلسوزان، ای متولیان دین و فرهنگ و اصالت. ای رسانه ها و سمن ها و ای همگان؛
با توکل بر خدا و در جهت رضای او در جهت اصلاح ذات البین عموماً، خصوصاً موضوع بسیار دردناک، تلخ و اندوهبار به وقوع پیوسته ما بین دو طایفه ی اصیل، ارزشمند، متعهد و همیشه همجوار نرمابی و اولادمیرزالی که روابط بسیار عمیق و جدا ناشدنی نسبی و سببی گسترده ای با هم دارند، قدم، قلم، مال و آبروی خویش را در طبق اخلاص بگذارید تا این حادثه ناگوار از اینی که هست بدتر نشود
به یقین، این اقدام ارزشمند و خدایی موجبات مودت دنیوی و اجر اخروی خواهد شد ان شاءالله
اینجانب با کمال میل و افتخار متعهد هستم هر آنچه در این مسير خطیر وظیفه ام باشد را به نحو احسن به انجام برسانم.
به یقین، به مدد لطف بی انتهای خداوندی و همت و هم‌گرایی عمومی و در سایه ی عزم و اراده ی جدی و تلاش مضاعف تمامی دلسوزان و مجریان نظم و امنیت و قضا و قانون و استقبال، وساطت و همراهی همه بزرگوارانی که در طلیعه ی کلام نام برده ام، خاصه بزرگواران و دغدغه مندان هر دو طایفه، امیدوارم هر چه زودتر ضمن درخواست تسریع در اجرای قانون آرامش کامل برقرار گردد زیرا اطمینان کامل دارم همه خود را در برابر قانون مسئول و تسلیم می دانند.
بی شک، صبر جمیل و پرهیز از هرگونه شتابزدگی، تصمیم احساسی و هیجانی و حاکم شدن نظم و آرامش در کنار رعایت قانون و حفظ احترام عمومی درخواست قلبی و انتظار عمومی است که به همت سروران بزرگوار و فضل و عنایت خدای بزرگ حاصل خواهد شد ان شاءالله.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
عدل هاشمی پور
خادم مردم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار